A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
A HONOR globális technológiai márka Nima Benatival, a tehetséges olasz, évek óta haute couture divatfotózással foglalkozó művésszel dolgozott együtt, hogy egy új oldaláról mutassák meg az egész világnak a HONOR Magic4 Pro készüléket. A HONOR a 2022-es Mobile World Congress-en mutatta be vadonatúj prémium termékcsaládját, élén a zászlóshajó HONOR Magic4 Pro-val.
A csúcstechnológiás készülék áttörést jelent az okostelefonok piacán a dizájn, a kijelzők, a fényképezés, a videózás, a teljesítmény és az adatvédelem terén. A HONOR Magic4 Pro már a hazai kiskereskedelmi forgalomban is elérhető.
Az ikonikus szimmetrikus kialakítással, a vizuális élményt fokozó kijelzővel, az úttörő fotózási és videózási képességekkel, a kiváló teljesítménnyel és az átfogó adatvédelmi funkciókkal a vadonatúj HONOR Magic4 Pro teljesen új szintre emeli a HONOR zászlóshajó Magic termékcsaládját. Tökéletes telefon a professzionális alkotóknak és a stílustervezés szerelmeseinek, akiket a technológia inspirál, hogy professzionális minőségű képeket és videókat készítsenek.
Ezek azok a tulajdonságok, amelyek miatt Nima Benati lett a HONOR Magic4 globális kampányának hivatalos fotósa. Az együttműködés „A varázslat ereje" mottóra épített, vagyis arra a filozófiára, amely arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy merjenek olyan képeket és tartalmakat készíteni, amelyek képesek elbűvölő emlékeket és maradandó érzelmeket hagyni maguk után. Nimát a fényképezőgép egyedi formája, „A múzsa szeme” inspirálta, amely a HONOR Magic4 Pro-t azonnal ikonikussá és felismerhetővé teszi. Pontosan ebből a részletből kiindulva döntött a fotós a kampány teljes arculatáról: a telefon néhány olyan modellnek köszönhetően vált élőbbé, akik megtestesítik a készülék megjelenését a formától kezdve egészen a jellegzetes színekig, a ciánig és az aranyig.
A kampány fotói tökéletesen tükrözik „A varázslat ereje” koncepciót: a telefon a speciális effekteknek és trükköknek köszönhetően úgy tűnik, mintha lebegne a levegőben, a modellek éteri és régimódi vonásokkal rendelkeznek, a színek pedig kontrasztos érzelmeket és érzéseket keltenek, amit a világos-sötét effekt bölcs használatának köszönhetően értek el.
A HONOR Magic4 Pro Magyarországon fekete és ciánkék színben kapható, többek között ez utóbbi mellett döntött Nima Benati is a kampányának tervezésekor, a fotókon bemutatva egy technológiailag fejlett, figyelemre méltó dizájnnal bíró okostelefon lényegét.
Az együttműködést egy közös cél hívta életre: a márka és a fotós egyesítette erőit, hogy valami feltűnően szépet alkossanak, amely még csodálatosabbá teszi ezt a lenyűgöző készüléket. A technológia ma már az életünk része, és könnyebb professzionális tartalmakat létrehozni a telefonjainkkal: amikor a művészet, a design és a technológia találkozik, az eredmény egyszerűen szenzációs, és a HONOR Magic4 Pro erre egy konkrét és kézzelfogható példa.
Kapcsolódó cikkek
- Bővül a Nokia G-szériája
- Varázsolj profi képeket az okostelefonoddal!
- Csúcstechnológiájú okoseszközök sorát mutatta be a Huawei
- Bivalyerős processzorokkal debütál a POCO F4 és a POCO X4 GT
- A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
- Művészfilmet készítettek a HONOR Magic4 Pro segítségével
- A mobil képalkotás jövője a Counterpoint Research webináriumának témája
- IDC: visszaeshet az idén az okostelefon-kiszállítás globálisan
- A HONOR bemutatta az új HONOR Magic4 Pro gyártási technológiáját
- A plafont súrolja a hazai okostelefon-használat