Új ajánlatokkal jelentezik a Telekom
Vajon hogyan tudnánk még elégedettebbé tenni az ügyfeleinket és még magasabb minőségű szolgáltatást, vagy terméket biztosítani nekik? – teszi fel a legtöbb cégvezető a kérdést, legyen szó akár most induló, akár több éve jól működő vállalkozásról. Miközben a fejlesztés és a fejlődés vállalkozásonként mást és mást jelent, a digitális megoldások szerepe mindenhol és minden ponton ugyanúgy felértékelődött, kulcsfontosságúvá vált: a Telekom most arra vállalkozik, hogy egy online követhető „átalakító show” segítségével megmutassa, hogyan járul hozzá a digitalizáció a vállalkozások fejlődéséhez, amit a Telekom új üzleti ajánlatokkal és megoldásokkal is támogat.
Július 4-én elstartolt az Alakíts nagyot! online átalakító sorozat a Telekom Hello Biznisz platformján, amelyben a Telekom szakértői Wolf Gábor marketing tanácsadóval és két kisvállalkozással együttműködve mutatják meg, hogy a digitális megoldások, eszközök segítségével hogyan léphetnek előre – akár néhány nap leforgása alatt – a vállalkozások. Többek között az okoswifi rendszer, az online jelenlét egységesítése és átalakítása, vagy éppen egy praktikusan kiválasztott okoseszköz mind-mind hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az átalakításban résztvevő vállalkozók tovább lépjenek cégük fejlesztésének kérdésében, lehetőséget találjanak valamilyen, akár egy rég halogatott probléma kézenfekvő megoldásához. A projektben résztvevő vállalkozók fejlődésének példáján keresztül nyilvánvalóvá és kézzel foghatóvá válik, hogyan segíti az üzleti eredményességet, egy kisvállalkozás sikerét a digitalizáció, és hogy a szaktudás, a lelkesedés és a kreativitás mellett már csupán néhány digitális megoldás kell, és máris fejlődik az üzlet.
„Hiszünk abban, hogy a digitális megoldások, lehetőségek kihasználása teszi lehetővé a vállalkozások non-stop fejlődését, és így az üzleti eredményességet. Célunk a cégek digitális átalakításának megmutatásával az, hogy a jó példákon keresztül minél több vállalkozás jusson el eddig a felismerésig” – mondta el Iski István, a Telekom kis-és középvállalkozások területének vezetője.
A Telekom Alakíts nagyot! sorozatában elsőként egy budapesti szépségszalonban – a Telekom legjobb szakembereinek iránymutatásával – testreszabott és praktikus fejlesztéseket követhetünk nyomon alig egy hét leforgása alatt. Kiderül az is, hogy mekkora változás érhető el nemcsak a hatékonyság, de a vállalkozás előtt álló távlatok terén is, hiszen a magasabb szintű digitalizáció lehetőséget teremt arra is, hogy a vállalkozás gyakorlatilag folyamatosan fejlődjön.
A vállalkozások non-stop fejlődését támogatandó, a Telekom a kisvállalkozásoknak szóló ajánlatait négy új elemmel is bővítette
Napi 1 GB adatot kínál az új Üzleti Adat Non-stop csomag, amely az „adatkorlátos” csomagokkal szemben nem szakítja meg az internet hozzáférést az adatkeret felhasználása után, mivel a net továbbra is elérhető marad, csak lassabb sebességgel. Elsősorban azoknak a kis-és középvállalkozásoknak lehet jó választás, akik egyelőre még nem a korlátlanságban rejlő előnyöket keresik, de már észrevehetően megnőtt a mobil adat igényük és a mobilinternet szolgáltatás folyamatos, 0-24-es jelenlétéről a vállalkozásuk kapcsán sem szeretnének lemondani.
A Telekom azokat a vállalkozásokat is ösztönözni szeretné, akik nyitottak a kísérletezésre, új alkalmazások kipróbálására. Azok a vállalkozások, akik rendelkeznek az új üzleti mobil portfólióból mobil díjcsomaggal és fizetős alkalmazást töltenek le úgy, hogy azt mobil számlájuk terhére rendezik, e költségekből maximum nettó 1000 Ft kedvezményt kapnak havonta. A Telekom várakozásai szerint olyan új – akár havidíjas – applikációk használatát segíti és bátorítja ez a kedvezmény, amelyek beépülve az üzletmenetbe, elősegítik a vállalkozás fejlődését.
Prémium szintű Magenta 1 Business ügyfeleit is új kedvezményekkel és megoldásokkal segíti a Telekom: mostantól azoknak a vállalkozásoknak, akik legalább 4 db korlátlan díjcsomaggal és hozzá Üzleti Adat Non-stoppal vagy korlátlan adattal rendelkeznek saját, dedikált Telekomos kapcsolattartó, tanácsadó segíti a munkáját és ügyintézését, időt és energiát is megtakarítva így a vállalkozásnak. A Magenta 1 Business Prémium csomag havidíj kedvezménye keretében pedig az előbb említett előfizetésekre 50% havidíj kedvezmény, a többi mobil vagy fix előfizetésükre 30% kedvezmény jár. (Azok a vállalkozások, akik megfelelnek a feltételeknek, automatikusan megkapják a prémium szintű besorolást.)
Kapcsolódó cikkek
- Mobilhálózata modernizációjával készül a Telekom a drasztikusan növekvő adatforgalomra
- Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentés
- Teszteli a Magyar Telekom Csoport a 4 napos munkahét bevezetését
- A jövő szakembereit a Magyar Telekom támogatásával képzik
- A Magyar Telekom 2022. első negyedéves eredményei
- Sokrétű segítség a Magyar Telekomtól az Ukrajnából menekülők számára
- Nívó-díjat kapott a Magyar Telekom
- A Telekom hálózatának működésével ismerkedhettek a jövő női mérnökei
- A Magyar Telekom megtartotta Éves Rendes Közgyűlését
- A hibrid felhő a digitális átalakulás kulcsa