Élményalapú virtuális játszótér
A Samsung Electronics bejelentette a Samsung Space Tycoon virtuális játszótér elindítását, amely mostantól megtalálható a metaverzum globális felületén, a Robloxon. A Space Tycoon egy olyan virtuális tér, amelyben a felhasználók a Samsung termékeit használva, földönkívüli lényekkel szövetkezve hozhatnak létre és játszhatnak különféle játékokat, valamint oszthatják meg az élményeiket. A szolgáltatás a dizájn és a funkcionalitás tekintetében az üzleti életet szimuláló “tycoon” műfajból merítkezik.
A Samsung ezt a virtuális játszóteret elsősorban a Z generáció számára hozta létre, hogy egy olyan integrált élményt nyújtson számukra a metaverzumban, ahol megalkothatják és élvezhetik saját Samsung termékeiket. A vállalat célja, hogy a fiatalabb fogyasztók megtapasztalhassák a márka nyújtotta lehetőségeket, és kapcsolatba léphessenek egymással.
„A Space Tycoont olyan játszótérnek alkottuk meg, ahol a vásárlók kipróbálhatják a virtuális terek korlátlan lehetőségeit” – mondta Jinsoo Kim, a Samsung Vállalati dizájnközpontjának alelnöke. „Lehetőséget szerettünk volna adni a Z generációs fogyasztóknak arra, hogy a Samsung termékekről olyan tapasztalatokat szerezhessenek, amilyenekre korábban nem volt módjuk. Továbbra is olyan tartalmakat fogunk bemutatni, amelyek még tartalmasabb, még szórakoztatóbb digitális élményeket nyújtanak mind jelenlegi, mind jövőbeli ügyfeleink számára.”
A Space Tycoon középpontjában a Samsung Space Station űrállomás, valamint egy kutatólaboratórium áll, ahol az űrlények a márka legújabb termékeivel kapcsolatos kutatásokat végzik. A játék három speciális területből áll: egy bányászati zónából (Mining Zone) az erőforrások beszerzéséhez, egy boltból (Shop) a játékelemek megvásárlásához, valamint egy laboratóriumból (Lab) a termékek gyártásához.
A Space Tycoonban a felhasználók a kitermelt nyersanyagok felhasználásával különböző Samsung termékeket tervezhetnek – a Galaxy okostelefonoktól kezdve a legkülönfélébb tévékészülékekig és háztartási gépekig –, valamint játékelemeket is vásárolhatnak és fejleszthetnek. A felhasználók kiélhetik kreativitásukat ebben a térben, például úgy, hogy a való életben megtalálható készülékeket a játékban különböző módokon használható eszközökké alakíthatják. Az összehajtható okostelefon, a Galaxy Z Flip például táskává vagy robogóvá alakítható át, és ahogyan a felhasználók is egyre inkább szabadjára engedik fantáziájukat, a legelképesztőbb ötletek valósulhatnak meg. Így jöhet létre egy légdeszka a Jet Bot porszívóból, vagy egy egyszemélyes helikopter a The Sero televízióból.
Jelenleg több mint 20 Samsung termék érhető el a Bolt (Shop) kínálatában, ahol a megvásárolt készülékek színe az elért szintek függvényében változhat, emellett pedig a portfólió folyamatosan frissül majd az új termékcsaládokkal.
A Space Tycoon először 14 nyelven jelenik meg*, így – többek között – koreaiul, angolul, kínaiul és spanyolul is lehet használni a szolgáltatást. A játék a jövőben további funkciókkal bővül, melyeknek köszönhetően a felhasználók kapcsolódhatnak egymással, megoszthatják saját alkotásaikat vagy részt vehetnek egy exkluzív, virtuális partin.
_____________
* A szolgáltatás magyar nyelven nem elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Samsung és az EdisonKids közös versenyének nyerteseit
- A hat kortárs alkotó a Samsung táblagépén hozott létre egy NFT-t
- A magyar Z generáció már megtette az első lépést a fenntarthatóbb jövő felé
- Több mint egymillió Smart Monitort adott el a Samsung
- A Samsung új memóriakártyáját hosszú távú videózásra tervezték
- Ellenálló kialakítással és tartósan magas teljesítménnyel érkeznek az új Samsung SSD-k
- Eredményesen csökkentették a Samsung tévék karbonlábnyomát
- A Samsung 71 iF Design Díjat nyert el 2022-ben
- Az ABB és a Samsung közösen fejlesztenek holisztikus okosépület-technológiákat
- Tehetséges fiatal művészekkel idézi meg az elveszett órát a Samsung
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.