Az LG az IFA-n mutatja be a technológia, életstílus és élmény hármas újragondolására épülő vízióját
Az LG Electronics (LG) a világ minden tájáról várja azokat a fogyasztókat, akik testközelből is megismernék legújabb innovációit Berlinben, a szeptember 2-6. között zajló IFA 2022 kiállításon. A Life, Reimagined (Újragondolt élet) témára épülő standon bemutatott termékek eddig nem ismert területeket nyitnak a technológiai fejlődésben, a látogatók emellett olyan egyedi, új megoldásokat és szolgáltatásokat is megismerhetnek, amelyek célja, hogy páratlan élményt nyújtsanak a vásárlóknak.
Az LG 2019 óta először tér vissza élőben a berlini IFA kiállításra. Európa első számú szórakoztatóelektronikai szakkiállítását két év szünet után rendezik meg ismét nem virtuális formában a német fővárosban, ami várhatóan a világ minden tájáról vonzza majd a látogatókat.
A 2022-es IFA kiállításra látogatók a Messe Berlin 18. csarnokában található standon tekinthetik meg az LG legújabb innovációit, ahol egyúttal megismerhetik a vállalat átalakított, vásárlói élményről formált elképzelését is. Akik online szeretnék követni a szakkiállítást, azok egy standbemutató videó segítségével követhetik az újdonságokat az LG Global YouTube-csatornáján (www.youtube.com/GlobalLG).
Kapcsolódó cikkek
- Három havi ingyenes Stadia Pro hozzáférést ad az LG
- Az LG és a SoundHound megoldásával akár beszélgethetünk is majd az autónkkal
- Ezzel a néhány trükkel sokat spórolhatunk a villanyszámlán
- Az LG csatlakozik a Connectivity Standards Alliance igazgatótanácsához
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG díjnyertes, egyedi formátumú monitora
- Így kerülhetjük el, hogy problémát okozzon a légkondink
- A hazai LG televíziókra is megérkezett a Disney+
- Egyszemélyes háztartások – így csökkentsd otthon az ökológiai lábnyomod
- Az LG UltraGear monitorok elsőként kapták meg a VESA AdaptiveSync kijelzőtanúsítványt
- Gamereknek szánja új készülékét az LG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.