A Bridgestone idén a négylábúakat támogatja munkatársai szavazatai alapján
A „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató címet” is magáénak tudó Bridgestone Tatabánya munkatársai már másodszor dönthettek arról, hogy melyik helyi ügyet, szervezetet támogassa adománnyal a vállalat. A „Szavazz egy jó ügyért” program keretében a kollégák a gyár belső kommunikációs felületeit használva adhatták le voksaikat, és idén – a tavalyihoz képest kétszer annyi szavazattal – a Tappancs Állatotthon Alapítvány és Őrszolgálatot választották meg szerencsés nyertesnek.
A vállalat nem csak globálisan, de a saját környezetében is kiemelten fontosnak tartja a társadalmi felelősségvállalást, amit a kollégák is elkötelezetten támogatnak. A Tappancs Állatotthon Alapítvány és Őrszolgálat számára hatalmas segítség az a 300.000 forintos pénzadomány, illetve a 130 kg állateledel és 150 liter macskaalom, amelyet az abroncsgyár juttatott el a szervezet számára. A Bridgestone munkavállalóinak emellett lehetősége nyílik majd arra is, hogy az állatotthon lakóinak legnagyobb örömére, önkéntes kutyasétáltatással is segítsék az alapítványt.
„Minden évben több olyan aktivitást indítunk, amellyel a környékbeli alapítványokat, központokat, közösségeket segítjük. Tudjuk, hogy ezek a szervezetek meghatározó részei a régió életének, így pedig a munkatársaink szívéhez is közel állnak azok az ügyek, amiket képviselnek. Nagy örömömre szolgál, hogy immáron második alkalommal is megszerveztük a „Szavazz egy jó ügyért” programunkat. A Tappancs Állatotthonnal nem ez az első együttműködésünk és azt gondolom, különösen fontos, hogy a Bridgestone ismét szerepet vállalhat abban, hogy az alapítvány négylábú lakói megkapják a nekik járó törődést” – hangsúlyozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója.
„Nagyon sokat jelent nekünk a Bridgestone támogatása. Már többször működtünk együtt és biztosak vagyunk benne, hogy számos közös aktivitásunk lesz még. Az ilyen vállalati kezdeményezések mindig nagy erőt adnak nekünk, és jelzik, hogy jó úton haladunk. Köszönjük a Bridgestone Tatabánya minden dolgozójának, hogy szavazatukkal a mi támogatásunk mellett döntöttek. Hálásak vagyunk és örülünk minden adománynak, amivel segíthetünk a nálunk lakó négylábúakon” – mondta Balaskó Ágnes, a Tappancs Állatotthon Alapítvány és Őrszolgálat vezetője.
A „Szavazz egy jó ügyért” program mellett a Bridgestone Tatabánya rendszeresen segíti felajánlásaival a régió szervezeteit, például a tatabányai Szent Borbála Kórházat vagy a helyi Tűzoltóparancsnokságot. A hónapban pedig az iskolakezdést előkészítve a Dózsakerti Váci Mihály Általános Iskola egyik tantermének felújítása fejeződött be az abroncsgyár támogatásával.
A kollégák is szívügyüknek tekintik a társadalmi felelősségvállalást, ezt pedig az alábbi példa is jól mutatja: az egyik munkavállaló egy anyák napi kívánságokat valóra váltó kampányban azt kérte, hogy az ő álma beteljesítése helyett a gyár a Tiszta Szívvel az Állatokért Alapítvány munkásságát támogassa. Az elhivatottságot a vezetőség is örömmel fogadta, így az alapítvány 100 000 Ft adománnyal gazdagodott.
Kapcsolódó cikkek
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Versenypályára és a sebesség szerelmeseinek szánt új Bridgestone gumiabroncs
- Hidrogénüzemű járművek gumiabroncsait fejleszti a Bridgestone
- Integrált gumiabroncs- és flottakezelési megoldást indít a Bridgestone
- Év Gyára díjat nyert a Bridgestone Tatabánya
- A Bridgestone hiperhatékony gumiabroncsot fejleszt a Mercedes-Benz VISION EQXX számára
- A Bridgestone bejelentette E8 kötelezettségvállalását 2030-ig
- A Bridgestone egyedi abroncsokat fejleszt a Maserati új modelljére
- A Bridgestone felfüggeszti minden oroszországi tevékenységét és Oroszországba irányuló exportját
- Tizenöt év alatt közel negyvenmillió abroncsot gyártott le a Bridgestone Tatabánya
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.