Már nincs messze, hogy kriptovalutában kapjuk a jutalompontokat
A kereskedelem régóta jól bevált marketingeszközei a vásárlások után járó jutalompontok, hűségpontok, kuponok. Hamarosan azonban könnyen lehet, hogy a matricák és vonalkódos cetlik helyett kriptovalutát kaphatnak majd az emberek. Legalábbis ezen dolgozik a Crypto Chip Token (BVC) csapata, felhasználva az elérhető legmodernebb blokklánctechnológiát és a nagyforgalmú webshopon történő tesztelés lehetőségét.
Bár még kezdeti stádiumban van a megvalósítás, az ambíciók nagyok és az alapok is megvannak ahhoz, hogy a Crypto Chip Token (BVC) tervei megvalósulhassanak, vagyis az interneten vásárlók a vásárlásaik után olyan jutalompontokat szerezhessenek, amit bármelyik általuk preferált webshopban le tudnak vásárolni, legyen szó hazai vagy külföldi szolgáltatóról.
A kereskedekemben már jól bevált jutalompontok, hűségpontok és kuponok biztonságosabb, követhetőbb és egyszerűbb alternatívája lenne a kriptovaluta alapú rendszerek használata – vallja Varga Zoltán, a Crypto Chip Token alapítója.
Az üzletember már 25 éve vezeti saját nagyforgalmú webshopját (bevachip.hu), ahol elsőként tesztelik a kripto jutalomrendszert. Emellett folyamatosan figyelemmel kísérik a nemzetközi trendeket és kutatásokat, hogy alkalmazkodni tudjanak a vásárlók igényeihez. A szakember úgy véli, a digitális lehetőségek hamarabb forradalmat hozhatnak a területen, mint gondolnánk: akár már 2-3 éven belül teret hódíthatnak a kripro hűségprogramok.
A kriptovalutával helyettesített jutalompontok valójában fizetőeszközzé alakulnának, amelyeket széleskörben elkölthetünk online és offline áruházakban, vendéglátóhelyeken vagy akár részvényként tekintve rájuk értékük növekedésére is spekulálhatunk.
Van, ahol már gyorséttermekben is működik
„A projekt indítása előtt számtalan kutatási anyagot vizsgáltunk meg és az újakat is folyamatosan figyelemmel követjük, hogy igazodhassunk a piaci változásokhoz” – jegyezte meg Varga Zoltán, hozzátéve, hogy – „Elég csak megnézni a tengerentúli statisztikákat, Amerikában 2016-ban 536 db, 2020-ban már 6367 db, idén pedig már 34219 db Bitcoin ATM üzemel és többezer cég illetve vállalkozás fogadja el fizetőeszközként a kriptovalutákat. Ezek között olyan nevek szerepelnek, mint a Microsoft, az ATT, a Burger King vagy a KFC, hogy csak néhány példát említsek.”
A szakember úgy véli, különösebb kockázat nélkül kijelenthető, hogy töretlen fejlődés figyelhető meg a kriptovaluta elfogadás irányában, amely egyúttal azt jelenti, hogy azok lesznek előnyben akik időben felismerik a változást és lépéseket tesznek ebbe az irányba. Egy ilyen fontos lépés lehet egy kriptovaluta elfogadási rendszer kiépítése, amelyre a Crypto Chip Token használható megoldást képes nyújtani.
A csapat a közeljövőben hazai és nemzetközi partnerek bevonásával tervezi bővíteni hálózatát, amely egyaránt hasznos a kereskedelem minden résztvevője számára. Az ötlet és a megoldás elterjedésével, a piaci szereplők felismerését követően a BVC fejlesztésén dolgozó szakemberek exponenciális növekedésre számítanak mind a hálózat, mind a piaci érték tekintetében.
Gyorsabban növekedtek mint a Bitcoin
A jelenlegi holder bázisuk (azaz a BVC tokent birtokló személyek száma) 1200 felett jár és lassan, de biztosan növekszik. A kriptopiaci negatív trendek sem tépázták meg a projektet, hiszen másokkal ellentétben például 2022 augusztusában 65%-al növekedett az értéke miközben a Bitcoiné mindössze 6,9%-ot.
„Nehéz megbecsülni, hogy mikor fogjuk azt az értéket elérni, amit elsődleges mérföldkőnek tűztünk ki, azaz az 1$/1token árfolyamot, de tény, hogy a fő tevékenységünk – a webshopok és vásárlók közötti kapocs kialakítása – még csak kezdeti fázisban van, mivel jelenleg három vállalkozás tagja ennek a hálózatnak. Ezekben a kereskedelmi egységekben már lehet részben vagy egészben BVC tokennel vásárolni.” – tette hozzá Varga Zoltán, megjegyezve azt is, hogy ha dinamikusan növekszik a Crypto Chip Token értéke, akkor az a meglévő befektetőknek is jó, hiszen a vásárlásuk után jutalomként kapott tokenből, később önmagában tudnak majd nagy értékű termékeket vásárolni.
Mindezt nem nehéz elképzelni, hiszen a jelenleg 86.000 dollár piaci értékű projekt (2022. augusztusi adat) valóban kicsinek számít, amennyiben viszonyításként azt vesszük alapul, hogy a közepes méretű projektek piaci értéke általában 5-8 millió dollár környékén mozog. A jelenlegi érték százszorosa egyáltalán nem elképzelhetetlen.
A kriptovaluták számos lehetőséget nyitnak meg, például gyors, hatékony, nyomon követhető és biztonságos tranzakciókat. A World Economic Forum (2015) kutatása szerint 2027-re a GDP 10%-a kerül tárolásra a blokkláncban.
A project céljait és terveit a működésük felépítésével együtt honlapjukon mindenki részleteiben is megismerheti: https://cryptochiptoken.com
Kapcsolódó cikkek
- Budapesten nyílt meg a régió első kripto bemutatóterme
- Imádják a VizslaSwapot: napi átlag 300 millió forint értékben kereskednek a magyar decentralizált kriptotőzsdén
- Blokkláncok és kriptovaluták – hogyan tovább?
- Az energiaválság a számítástechnikai piacot sem kíméli
- Saját kriptovalutát indított egy osztrák szendvicsező
- Így mutatkozik meg a háború hatása a kriptovilágban
- 24 millió dolláros napi forgalomnak örvend az új BitMEX Spot Exchange
- Brutál forgalommal indult az első magyar decentralizált kriptotőzsde
- A BitMEX elindította Spot Trading szolgáltatását
- Kevesebb mint a felére csökkent a kriptovaluták után fizetendő adó Magyarországon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
Felújított műszaki cikkek a fókuszban a Vatera idei Black Weeksén
A Vateránál a fekete péntek nem a mértéktelen költésről szól, a bizonytalan gazdasági helyzethez igazodóan a piactér idén november 15. és december 1. között olyan speciális Black Weeks kampányt rendez, amelynek keretében felújított (refurbished) termékeket árusító partnerkereskedők több ezer felújított okostelefonja, laptopja mellett vaterás eladók termékei is elérhetők lesznek akciós áron.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.