Kecsegtető ajánlat a Direct One új ügyfeleinek
Mindössze egy fél mozijegy áráért egy teljes hónapig nézhetnek sorozatokat, filmeket, híreket, sportműsorokat és egyéb műsorokat a Direct One kínálatából azok, akik most csatlakoznak az előfizetőik népes táborához! A Direct One legfelkapottabb sorozatainak szereplői is rohannak, hogy ki tudják használni ezt a lehetőséget – legalábbis a vicces új szinkronnal készült tévészpot szerint. Ha valaki tudni szeretné mit is kiabál valójában Emma Thompson, nincs más dolga most, mint Direct One előfizetővé válni.
Szakadó esőben, kora délutáni sötétben, nyálkás őszi időben benézni mások ablakán és látni, ahogy egy család vagy egy baráti társaság jókedvűen teljes önfeledtségben együtt sorozatot néz – hát kevés ennél szívet-lelket melengetőbb alkalom létezik az ünnepeket megelőző év végi hajrájában. Most a Direct One kihagyhatatlan ajánlatának köszönhetően bárki számára elérhető, hogy ilyen vágyott alkalmak részese legyen az ünnepi készülődés heteiben: ugyanis a szolgáltató egy hónapra mindössze 1290 forintos előfizetési díjjal várja új előfizetőit. Akik az ünnepek előtti és az év végi rohanásban megpihennének, összegyűjtenék maguk köré családtagjaikat egy közös filmnézésre vagy felmelegednének egy forró kakaó és kedvenc sorozatuk mellett (melyet akár sokadszor néznek meg), azok számára a legvonzóbb ajánlatot kínálja most a Direct One.
Emma Thompson az Évek alatt félelmetes miniszterelnöknőjeként ordítja az arcunkba: csak 1290 forint – ha ő mondja, akkor tényleg el kell hinnünk, hogy így van. A Direct One kampányában legsikeresebb sorozatai, többek között az Évek alatt, a Varsó királya és a Szélhámos páros ikonikus jeleneteinek humoros újraszinkronizálásával hívja fel a figyelmet a rendkívüli ajánlatra. Sőt, akik most válnak előfizetővé, egy nyereményjátékban is részt vehetnek, amelyen többek között a tévézéshez elengedhetetlen popcorn készítő eszközök találnak majd gazdára.
Természetesen a Direct One is lépést tart a tartalomfogyasztási szokások változásaival, hiszen ma már sokan okostelefonon, nem az adás időpontjában nézik meg a műsorokat: nekik jelent megoldást a szolgáltató platformja, az előfizetők számára ingyenesen elérhető Direct Now app, ahol számos csatorna műsora újraindítható és visszajátszható. Az applikációban 84 csatorna érhető el mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy az előfizetők egyszerre akár 5 különböző műsort 5 különböző eszközön kövessenek.
Kapcsolódó cikkek
- Kedvenc műsoraink nyaraláskor is velünk vannak
- A Direct One-nal magaddal viheted a tévéd, bárhová is mész!
- Fantasztikus tavaszi sorozatdömping a Direct One csatornán
- Két új hírcsatornával bővült a Direct One applikációjának kínálata
- Tovább bővíti on-demand együttműködését az AMC és a Direct One
- Év végéig a kisebb programcsomag árán nézhetők a Direct One nagyobb csomagjának csatornái
- Direct One kutatás: naponta 1-3 órát töltünk a képernyő előtt
- Saját csatornával jelentkezik a Direct One
- A Direct One-nal nyáron nyereményeső vár
- A UPC Direct mostantól Direct One
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.