A TIME magazin „2022 legjobb találmányai” között a L’Oréal otthoni hajfestési megoldása
A L'Oréal bejelentette, hogy a Colorsonic bekerült a TIME „2022 legjobb találmányai” közé. A könnyű, kézi készülék innovatív és biztonságos folyamatot biztosít a hajfesték összekeveréséhez és egyenletes felviteléhez, így a felhasználók otthon is egységes hajszínt érhetnek el. A készüléket a beauty tech kategóriában díjazták.
„A L'Oréal több mint 100 évvel ezelőtt találta fel a világ első biztonságos, szintetikus hajfesték-készítményét, amivel a leghosszabb hajfestési örökséggel rendelkező cég az iparágban. Ami azonban nem változott az elmúlt évtizedekben sem, az az innováció iránti elkötelezettségünk" – mondta Barbara Lavernos, a kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettes. „Nagyon örülünk, hogy az egyik legújabb L'Oréal Beauty Tech termékünk ilyen elismerésben részesült."
A fogyasztói igényekre válaszul kifejlesztett és öt éven át tökéletesített Colorsonic a koronavírus- járvány idején indult útjára, amikor a fogyasztók megtapasztalták a kihívásait egy olyan otthoni hajfestési folyamatnak – nevezetesen a hajfestés során hagyott rendetlenséget és a hajfestés nehézségeit, például a hajfesték felvitelét a nehezen hozzáférhető helyekre –, amely gyakorlatilag változatlan maradt évtizedek óta.
„A Colorsonic a L'Oréal Technológiai Inkubátor és több száz terméktesztelő fogyasztó együttműködésének eredménye. Ez az eszköz három alapvető értékünkben gyökerezik: a személyre szabott megoldásokban, a fenntarthatóságban és a kiterjesztett valóságban való megjelenésben" – mondta Guive Balooch, a L’Oréal kutatási és innovációs technológiai inkubátor globális vezetője. „A technológia és a legmodernebb hajfestő formulák kombinációjával ez a forradalmi újítás valóban egy kielégítetlen igényt old meg, méghozzá úgy, hogy igazi élményt teremt az otthoni hajfestésnek."
A Colorsonic újrahasznosított műanyagot, újrafelhasználható kesztyűket tartalmaz és kevesebb szállításhoz köthető csomagolást eredményez. A szépségiparban egyedülálló fejlesztést a januári CES előtt mutatták be, és a 2022-es konferencián a CES Innovációs Díj kitüntetését is elnyerte a L’Oréal újítása. Ez a harmadik egymást követő év, hogy egy L'Oréal beauty tech termék a TIME legjobb találmányok listájára kerül: 2021-ben a L'Oréal Water Saver, 2020-ben pedig a L'Oréal Perso érdemelte ki a megtisztelő címet.
A L'Oréal tervei szerint a Colorsonic 2023-ban lesz elérhető a fogyasztók számára az Egyesült Államokban.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.