Hatalmas érdeklődés a Schneider Electric egyetemi rendezvénysorozatán
Többszáz egyetemi hallgatót vonzott a Schneider Electric négy intézményt érintő rendezvénysorozata, a Plan(t) Your Future – Jelen vagy a Jövődben! Az érdeklődő fiatalok megismerkedhettek a társaság fenntarthatósági törekvéseivel és megoldásaival, a záróeseményen pedig a kerekasztal-beszélgetés és a vállalat gyakornoki programjának ismertetése mellett a Momentán társulat műsorát is megtekinthették.
A tavalyi nagy siker után idén ismét megszervezte egyetemi hallgatóknak szánt rendezvénysorozatát a Schneider Electric és ezúttal is komoly érdeklődés mellett zajlottak az események. A társaság munkatársai november 7. és november 11. között indultak négy intézményt érintő turnéra, és többszáz fiatal használta ki a lehetőséget, hogy első kézből halljon arról, mivel foglalkoznak a vállalat munkatársai itthon, hogyan látják a szakértők a fenntarthatóság kérdését, mik a legújabb trendek az épületautomatikában vagy éppen az elektromos autózás területén.
A Plan(t) Your Future – Jelen vagy a Jövődben! eseménysorozat állomásai az Óbudai Egyetem, a Budapesti Gazdasági Egyetem, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, illetve az ELTE BTK voltak, ez utóbbi helyszínen a University Business Club volt az együttműködő partner.
A Schneider Electric részéről a rendezvényeken résztvevő munkatársak a különböző intézmények hallgatóinak érdeklődési köréhez igazították előadásaik tartalmait. A műszaki felsőoktatásban tanuló fiatalok visszajelzései szerint nagyon pozitívan értékelték, hogy az előadások szorosan kapcsolódtak az általuk tanultakhoz, sőt kiegészítették azokat a legújabb trendekkel, információkkal, amelyeket a Schneider Electric szakértői látnak a piacon. A gazdasági tanulmányokat folytató fiataloknak tartott előadásokban a fenntarthatósági témák domináltak és ők is örömmel éltek a lehetőséggel, hogy a szünetben a vállalat munkatársaitól kérdezzenek.
A Schneider Electric egyetemi turnéja idén is egy nagyszabású záróeseménnyel ért véget, amelyre mintegy 300 hallgató regisztrált előzetesen. A november 16-án tartott rendezvényen szintén hasznos információkkal gyarapodhattak a fiatalok többek között arról, hogyan dolgozik a világ vezető szemléletformáló vállalata, illetve milyen a cég gyakornoki programja. Az eseményen természetesen a szórakozás sem maradt el, erről a Momentán társulat improvizációs előadása gondoskodott.
„Őszintén szólva minket is meglepett, hogy mennyien érdeklődtek az eseménysorozat iránt, valamint az is, hogy milyen aktívak voltak és milyen sok kérdést tettek fel a fiatalok. Ebből is jól látszik, hogy a fenntarthatóság nagyon érdekli őket, és kiemelten fontosnak tartják, hogy a piacon is jól használható, naprakész tudást szerezzenek. Úgy gondolom, hogy a világ vezető szemléletformáló vállalataként a Schneider Electric-nek nagy felelőssége van abban, hogy iránymutatást adjon a fiataloknak, és megismertesse őket a legújabb piaci trendekkel, illetve azzal a munkával, amit mi végzünk. Bízom benne, hogy az idei sikerre alapozva jövőre ismét megrendezhetjük a A Plan(t) Your Future – Jelen vagy a Jövődben! eseménysorozatot” – mondta el Ivanov Katalin, a Schneider Electric országos HR igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az ipari vállalatok mindössze harmada halad jó úton fenntarthatósági céljai eléréséhez
- 400 millió tonna CO2-kibocsátást előztek meg a Schneider Electric segítségével
- Díjat nyert a Schneider Electric megoldása
- Tévesen látják fenntarthatósági törekvéseiket az IT szektor szereplői
- Tippek a zöldebb közösségi közlekedéshez
- Határozottabb fellépést sürget a Schneider Electric a válságok kezelésére
- Folyamatos a fejlesztés a Schneider Electric gyöngyösi üzemében
- Tarolt a Schneider Electric a B2B szektor befektetői kapcsolatait értékelő listáján
- Angliában is zöldülnek az ingatlanok
- Így lehet sikeres a digitális átállás az ipari vállalatoknál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.