Gamereknek indított nyereményjátékot a KÉSZ Csoport
Az építőipar jövőjének alakításába vonja be a Z generációt a KÉSZ Csoport november közepén indított nyereményjátéka. A feladat az egyik legnépszerűbb nyílt világú sandbox videójátékban* fenntartható és mindemellett kreatív épületek tervezése. A komoly nyereményeket kínáló virtuális játékba máris több százan vetették be magukat, de december 4-ig még van lehetőség csatlakozni és nevezni.
A fenntarthatóság, a kreativitás és persze az építőipar áll a KÉSZ Csoport fiatal generációt megcélzó nyereményjátékának központjában, amelyben a vállalkozó kedvűek szabadjára engedhetik fantáziájukat a virtuális térben. A digitális építkezéseket két népszerű videós influenszer, Uborcraft és luckeY kíséri figyelemmel. Az elkészült alkotásokat pedig a velük kiegészített szakmai zsűri értékeli majd a játék végeztével.
A játékosok a KÉSZ Csoport Instagram oldalán található leírás segítségével léphetnek be a nyílt világú sandbox videojáték platformon kifejezetten erre a célra létrehozott szerverre, ahol saját kódjukkal ellátott parcellán építkezhetnek. Kreativitásukat bevetve akármilyen épületet létrehozhatnak. Az egyedüli kikötés a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. Az elkészült alkotásokat „KÉSZ” táblával megjelölve kell befotózni, majd beküldeni a @keszgroup Instagram oldalára (ezzel leadva a nevezést), 2022. december 4-ig.
A versenyzők ötleteit és zöld szemléletét a szervezők értékes díjakkal honorálják: a főnyeremény ugyanis 500 ezer forint, a második helyezett monitort, a bronzérmes gamer széket kap.
A nyereményjátékkal a KÉSZ Csoport egyik fontos iparági célkitűzésére, a fenntarthatóságra kívánja felhívni a figyelmet, főként a Z és az Y generáció körében. „Ismét egy rendhagyó kezdeményezéssel szeretnénk az iparágat közelebb hozni a fiatalokhoz. A játék alig egy hete indult el, de máris hatalmas sikert arat: több mint 400 parcellát már lefoglaltak a szerveren, és kész pályaművek is érkeznek folyamatosan. Nagy örömmel tölt el, hogy egy fontos hívószóval ismét sikerült megmozgatnunk a fiatalokat, és a munkáik azt mutatják, hogy már ők is ismerik a környezetbarát építészeti megoldásokat, még akkor is, ha csupán a virtuális térről van szó. Az eredményhirdetés még messze van, várjuk a további jelentkezéseket, a győztes műveket pedig december 9-én mutatjuk be a közönségnek. Azt sem tartjuk kizártnak, hogy a kreatív ötletek a későbbiekben valós épületek tervezőit is inspirálják majd” – mondta Metykó Tibor, a KÉSZ Csoport marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A játék részletei a KÉSZ Csoport Instagram-oldalán érhetőek el.
_______________
* Ebben a videójátékban a játékosok egy blokkokból álló, pixeles, 3D világban találják magukat, melyben különböző nyersanyagok felhasználásával készíthetnek eszközöket, illetve ezek segítségével építhetik meg az általuk megálmodott épületeket, melyeket ráadásul tárgyakkal és grafikával is színesíthetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatosan emelkedik a női videójátékosok száma
- Hazánkban nyílt meg Közép-Európa legnagyobb gamer és esport központja
- Már minden gamer?
- A Razer okosmaszk- és gamerszék-koncepcióterveket mutat be a ces 2021-en
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
- A Razer harcba hívja a gamer közösséget a COVID-19 ellen
- A HP a V4 Future Sports Festivalon mutatja be legújabb OMEN gaming eszközeit
- Így játszik egy magyar gamer
- Bemutatkozott a MetaBro, az első hazai átfogó gamer márka
- Ami tegnap még játék volt, ma már (e) sport
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a negyedik nagy digitális kaland
A Digitális Tudásért Alapítvány (DTA), amely szívügyének tekinti a digitális oktatást hazánkban, ismét büszkén rendezi meg 2024. május 23-án, immáron negyedik alkalommal az ország legnagyobb digitális csapatversenyét, a Nagy Digitális Kaland-ot.
Legendás magyar konstruktőrök nyitják meg a School-Computer kiállítást Budapesten
Új helyszínen, a Neumann Társaság Báthori utca 16. alatti székházában mutat be időszaki kiállítást az Informatika Történeti Múzeum Alapítvány – alapítója, a Neumann Társaság szakmai anyagaira építve – az iskolagépek történetéről. School-Computer – a digitális kultúra megjelenése a közoktatásban a címe a tárlatnak, amely a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával május második felétől október végéig látogatható. A május 17-én, 17 órakor zajló megnyitón a legendás Homelab számítógépek konstruktőrei, Lukács József és Lukács Endre mesélnek a személyi számítógépek hőskoráról.
3 árulkodó jel, hogy a cég IT csapata már nem versenyképes
Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek, a cégek pedig komoly piaci hátrányba kerülhetnek, ha nem tartanak lépést a változással. Az ügyfelek és a munkatársak igényei egyre csak nőnek, a versenytársak szolgáltatásai pedig rövid idő alatt gyorsabbá, kényelmesebbé, átláthatóbbá válhatnak a miénknél.
Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
Egyre népszerűbb a vásárlók körében az aznapi kiszállítással vagy áruházi átvétellel történő rendelés az Euronicsnél. A megrendelés napjára házhoz szállítást ígérő szolgáltatás tavaly nyáron indult, idén pedig még szélesebb időablakkal lehet már rendelni Budapesten belül. Az online leadott rendeléseket pedig az áruházakban is át lehet venni akár még aznap, ez a szolgáltatás már országszerte elérhető ingyenesen. Az ilyen módon rendelt termékek toplistáján ott vannak a ventilátorok, a kávék, a mosószerek, és az állateledelek, de rendeltek már asztali grillt is így.
Elérhetővé válik az automatikus munkabérelőleg
Automatikus Munkabérelőleg Rendszer (AMBER) néven biztosít új szolgáltatást a MagNet Faktor a Kulcs-Soft-tal partnerségben. Az új megoldás segítségével a bérszámfejtő szoftvert használó cégek alkalmazottai gyorsan és egyszerűen juthatnak a már ledolgozott munkanapok után járó fizetésükhöz. A munkavállalók mellett a vállalkozásoknak is kedvező ez a lehetőség: az adminisztratív terheik csökkennek, a bérfizetés pedig rugalmassá válik.