Az IKEA és a Sonos piacra dobja az új SYMFONISK állólámpa-hangszórót
Három évvel a közös együttműködésből született első termékek megjelenését követően, az IKEA és a Sonos bemutatja az új SYMFONISK állólámpa-hangszórót, amellyel még közelebb kerülhet egymáshoz a hangtechnika és a lakberendezés.
2019-ben az első SYMFONISK lámpa-hangszóró piacra dobása jelentette az IKEA és a Sonos együttműködésének első mérföldkövét. Most az együttműködés egy újabb termék, a SYMFONISK állólámpa-hangszóró bevezetésével folytatódik. Az IKEA és a Sonos korábbi termékeihez hasonlóan az új SYMFONISK állólámpa-hangszóró is a minőségi hangzást ötvözi az átgondolt dizájnnal, és újszerűen simul bele az emberek otthonába, hogy a legtöbbet hozza ki belőlük.
„Sok tapasztalatot szereztünk arra vonatkozóan, hogy az emberek hogyan használják a lakberendezésben a fényeket és a hangzást. Azt is tudjuk, hogy a megfelelő hangulathoz számos, különböző magasságokban elhelyezett fényforrást szeretnek használni. Annak a problematikája, hogy nincs elegendő hely egy asztalhoz, amelyen helyet kaphatna egy lámpa, vezetett minket az állólámpa megalkotásához” – mondja Stjepan Begic, az IKEA of Sweden Range Design vezetője.
Az IKEA és a Sonos tisztában van a hangzás fontosságával és az otthoni életre gyakorolt pozitív hatásával. A SYMFONISK kollekció kiindulópontja, hogy a fények és a hangzás központi szerepet játszanak a kívánt hangulat megteremtésében. A SYMFONISK termékek nagyszerűsége abban rejlik, hogy a funkcionális bútornak része a minőségi hangtechnika, és ezzel megszűnik a hangszórók elhelyezésekor felmerülő legnagyobb probléma, hogy nincs olyan hely, ahol elférne, illetve, hogy nem illeszkedik a berendezett környezethez.
„Az első SYMFONISK hangszóró bevezetése óta megszerzett tapasztalatainkra alapozva folyamatosan arra törekszünk, hogy olyan, még nagyszerűbb hangzást biztosító, formatervezett bútorokat hozzunk létre, amelyek minden eddiginél közelebb viszik egymáshoz a lakberendezés és a hangzás világát” – mondja Stjepan Begic.
Az állólámpa-hangszórót a minőségi hangzás és a kellemes fényhatás szem előtt tartásával, az egyszerűség jegyében terveztük. Az állólámpa-hangszóróhoz bambuszból készült lámpaernyő tartozik, de az állólámpa személyre szabható a külön megvásárolható SYMFONISK lámpaernyőkkel. A lámpa a SYMFONISK kollekció többi termékével vagy más Sonos termékekkel is összepárosítható, így otthoni mozizás közben akár hátsó hangszóróként csodás hangzással és hangulatvilágítással tölti be a teret.
„A SYMFONISK állólámpa-hangszóró a hangzással kapcsolatos hagyományos gondolkodásmódot folyamatosan megkérdőjelező együttműködésünk kiváló példája" – meséli Sara Lincoln, a Sonos vezető termékmenedzsere. „Az állólámpa-hangszóró tervezésekor a minőségi hangzásra törekedtünk, de egyszersmind az is célunk volt, hogy egy sokoldalú terméket hozzunk létre. Bármely Sonos hangszóróval zökkenőmentesen együttműködik, és remek megoldás azok számára, akik Ray és Beam Soundbar hangszórókkal párosítva hátsó hangszóróként használnák házimozi rendszerükhöz" – mondja Sara Lincoln.
Minden SYMFONISK termék a Sonos rendszer része, így egyszerűen csatlakoztatható hozzá bármilyen zene vagy audiotartalom. A SYMFONISK állólámpa az IKEA okos termékeihez fejlesztett vezérlőközpontja, a DIRIGERA hub segítségével az IKEA Home smart alkalmazáshoz párosítható, így más okoseszközökkel együtt vezérelve olyan hangulatokat hozhatunk létre, amelyek pozitívan befolyásolják az otthonlétünket.
A kíváncsiságra épülő gondolkodásmód és a közös értékek mentén tovább folytatja egymást ösztönző együttműködését az IKEA és a Sonos, hogy új megoldásokkal még élvezetesebbé tegyék az otthoni mindennapokat a lakberendezési termékekbe integrált kiváló hangtechnika segítségével.
Az új SYMFONISK állólámpa-hangszóró 2023 januárjában válik elérhetővé az áruházakban az IKEA összes piacán.
Kapcsolódó cikkek
- Bulihangszóró a Sonytól
- Az IKEA bemutatja a DIRIGERA-t
- Jól szerepelt a TP Vision a Red Dot Awardson
- Az IKEA piacra dobja az új VAPPEBY Bluetooth hangszórós lámpát
- A Sony bemutatja prémium Mobile ES mélynyomóit, hangszóróit és erősítőit
- A Philips bővíti a GO sport termékcsalád kínálatát
- Hangprojektor, mélynyomó és szatellit hangszóró a 2022-es Fidelio kínálatban
- Az FM Logistic autonóm mobil robotot alkalmaz az IKEA raktárában
- Új hordozható hangszórót mutatott be a HUAWEI
- Új audio termékekkel készül a LAMAX a karácsonyra
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.