A Httpool by Aleph lett a Meta magyarországi sales partnere
A magyar piacot érintő együttműködést jelentett be a Httpool by Aleph és a Meta. A partnerségnek köszönhetően a Httpool by Aleph értékesíti a Meta kínálatában szereplő összes terméket, alkalmazást, illetve szolgáltatást a hazai ügynökségek és hirdetők felé.
Az üzleti kooperáció a Meta Authorized Sales Partner (ASP) program keretében valósult meg. Az ASP-programban résztvevő értékesítési partnerek a közösségi médiás technológiákat fejlesztő vállalat sales csapatát támogatják világszerte, lokális stratégiai irányítással és a Meta termékcsaládjával kapcsolatos szakértelemmel ellátva a hirdetőket, valamint az ügynökségeket üzleti céljaik elérésében. Azt, hogy a hivatalos értékesítési partnerek a hirdetők és ügynökségek legmagasabb szintű üzleti igényeinek megfeleljenek, alapos kiválasztási és jóváhagyási folyamat biztosítja.
A Httpool anyavállalata, az Aleph már 2018 óta része az ASP-programnak, ezzel nemcsak a Meta növekedését, hanem az adott régió piacára vonatkozó helyi hirdetési ökoszisztémákat is támogatva. Ez segíti az ügynökségeket, a hirdetőket, illetve a kis- és középvállalkozásokat a digitális marketing céljaik, valamint sikereik elérésében. Az Aleph az utóbbi években kiemelkedő eredményeket ért el a digitális marketing területén, és helyi, elkötelezett csapatokkal tevékenykedik a világ számos országában, többek között Afrikában, Közép-Kelet-Európában, és az ázsiai, illetve a csendes- óceáni térségben.
“Nagy potenciált látunk a magyar piacban, így minden erőnkkel támogatjuk a helyi felhasználókat és vállalkozásokat” – mondta Katarzyna Paliwoda, a Meta CEE Emerging Markets igazgatója. „A Httpool by Aleph-en keresztül, valamint a megbízható lokális piaci ismereteikkel és szakértelmükkel még jobb támogatást tudunk nyújtani a helyi vállalkozásoknak és ügynökségeknek, segítve őket a növekedési lehetőségeik kiaknázásában. A Httpool by Aleph piaci jelenléte révén ráadásul a magyar hirdetők mostantól forintban is számlázhatnak.”
Fontos információ továbbá az is az ügynökségek és hirdetők számára, hogy a helyi értékesítési partner ingyenes hozzáférést biztosít nekik olyan továbbképzésekhez és tanfolyamokhoz, mint például a Meta Blueprint, amely tanúsítvánnyal sales csapatok új és alapvető készségeket sajátíthatnak el a digitális hirdetések területén, növelve a befektetések értékét. Timotej Gala, a Httpool by Aleph globális igazgatója így nyilatkozott a témában: „A Httpool by Aleph magyarországi értékesítési partnerként lehetővé teszi a hirdetők számára a piacon belüli támogatást és tanácsadást. Büszkék vagyunk arra, hogy hozzáférést biztosítunk olyan tudásfejlesztő workshopokhoz és képzésekhez, amelyeknek köszönhetően a Meta platformjaival minden hirdetőnk növelheti üzleti tevékenységét.”
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar innováció: Közel száz tűzvédelmi szakembert képeztek ki az új módszerrel
Sikeres a tűzvédelmi szakemberek képzése, akik már egy új iparági sztenderd alapján sajátítják el a papírmentes tűzvédelmet. Az innovatív magyar megoldás e-naplós rendszere átláthatóbb és könnyebb hozzáférést biztosít a tűzvédelmi eszközökhöz és az ellenőrzéshez. A papírmentes rendszer egyre szélesebb körben terjed itthon és már akkreditált képzések is elérhetőek a témában.
A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen
Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.
A Thermaltake bemutatja a The Tower 300 mikro toronyházat
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. Most egy új mikro-ATX házzal egészült ki – a The Tower 300-zal – egészült ki a sorozat, jellegzetes nyolcszögletű megjelenéssel, és lehetővé téve a hagyományos függőleges és az egyedi vízszintes elhelyezést.
K&H: ismét a legjobb digitális bank Magyarországon
A K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review „Legjobb Digitális Bank Magyarországon” díját. Az indoklásban a K&H innovatív digitális pénzügyek terén játszott úttörő szerepét emelték ki, különös tekintettel a világszínvonalú és könnyen kezelhető mobilbankra, valamint a hozzá kapcsolódó, a szektorban itthon elsőként beszédhanggal is és magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensre, Kate-re.
Kreditbeszámítással érkezhetnek az Audi Hungaria Iskolaközpont tanulói a Széchenyi-egyetemre
Együttműködési megállapodást kötött a győri Széchenyi István Egyetem az Audi Hungaria Iskolaközponttal május 8-án. Ennek értelmében az iskola duális szakképzésének tanulói az egyetem gazdálkodás és menedzsment, valamint kereskedelem és marketing alapszakán élhetnek a kreditbeszámítás lehetőségével, ami a tanulmányi idő jelentős lerövidülését is jelentheti.