Fotófülkévé alakított buszmegállóban bizonyított sötétedés után a Samsung Galaxy S22

forrás: Prím Online, 2022. december 20. 14:41

A Samsung a Galaxy S22 széria Nightography, éjszakai felvételek funkciójára épülő egyedi installációval és plakátokkal biztatta a budapesti járókelőket, hogy legyenek ők a fény az éjszakában. A résztvevők nem csak a pop-up fotófülkét próbálhatták ki a főváros ikonikus találkozóhelyén, hanem később ők mosolyoghattak vissza a plakátokról városszerte.

Kreatív álruhát öltött a 22-es busz megállója október végén: a Széll Kálmán téren várakozók az S22 fotófülkében örökíthették meg éjszakai arcukat. A fotófülke a Galaxy S22 széria minden tagjában megtalálható Nightography, éjszakai felvételek funkciót kihasználva – amellyel még a legsötétebb órákban is lenyűgözően éles fényképek készíthetők – az ötletes képeket és a maradandó emlékeket ünnepelte. 

 

 

A széria modelljei az intelligens képfeldolgozással a lehető legtöbbet hozzák ki a pillanatokból, ráadásul a Galaxy S22 Ultra kamerája az eddigi legokosabb Samsung szenzorral rendelkezik, Mesterséges intelligencia alapú funkcióival profikhoz illő munkát végez, így a felhasználók rendkívül látványos képeket készíthetnek. 

 

 

A kattintás után a klasszikus fotókabinokhoz hasonlóan a résztvevők magukkal vihették a kinyomtatott fényképet emlékbe, így téve igazán felejthetetlenné az estét. Azok, akik a publikáláshoz is hozzájárultak, a Samsung buszmegállókban kihelyezett plakátjairól mosolyoghattak novemberben, bizonyítva az éjszakai felvételek funkció előnyeit.

 

A Samsung Nightography, éjszakai felvételekre épülő kreatív koncepcióval az ACG Reklámügynökség nevezett a 22. Arany Penge Kreatív Fesztivál JCDecaux Innovate Awards pályázatán, elnyerve az első díj mellett a megvalósítás lehetőségét.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14