Vadonatúj szórakoztató tévécsatorna indul Magyarországon
A januári tesztadás után február 1-jén indul a Network4 Csoport legújabb, földfelszíni terjesztésű csatornája, a MAX4. A vadonatúj szórakoztató csatornán európai és amerikai sorozatok, filmek és saját gyártású infotainment tartalmak, valamint sportösszefoglalók gondoskodnak arról, hogy mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő műsort. A MAX4-en indul újra útjára a Galileo című ismeretterjesztő műsor Gyenesei Leila vezetésével.
Tovább bővül a Network4 Csoport. Magyarország legdinamikusabban fejlődő médiacége a meglevő hat lineáris csatornája (TV4, FILM4, STORY4, GALAXY4 szórakoztató csatornák, az ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák), valamint a NET4+ streamingszolgáltatása mellé indítja el legújabb csatornáját, a MAX4-et.
A MAX4 rögtön a start pillanatában szinte 100%-os lefedettséget élvez majd, és bekerül minden jelentős szolgáltató kínálatába, többek között a mindigTV szabadon fogható földfelszíni kiosztásába is. A Network4 csoport legújabb csatornája szórakoztató tartalmakat kínál minden korosztály számára, kiemelten koncentrálva a 25 év feletti női közönség igényeire.
A MAX4 a legjobb tartalmi mixet nyújtja: romantikus és könnyed bűnügyi sorozatok, az amerikai és európai stúdiók legjobb filmjei, valamint saját gyártású produkciók váltják majd egymást.
A MAX4-en tér vissza a Galileo című infotainment műsor az ismert olimpikon, Gyenesei Leila műsorvezetésével. A Galileo egy igazi kultikus program, Németországban 1998 óta fut nagy sikerrel, Magyarországon pedig korábban a TV4-en volt látható. A tudományos ismeretterjesztő műsor hazai adaptációja a ProSiebenSAT1 licensze alapján készül. A friss részekben a természettudományok, gasztronómia, utazás és az emberi történetek kerülnek középpontba, néhol szórakoztató, máskor komoly hangvétellel. A Galileo minden hétköznap 3-4 riporttal jelentkezik.
A teljeskörű szórakoztatást szolgálják a sportösszefoglalók is, amelyek az ARENA4 és a MATCH4 legjobb sportágainak aktuális történéseit dolgozzák fel. A Network4 kínálatába tartoznak a top európai futballigák, mint az angol Premier League, a német Bundesliga, a francia Ligue1. Itt élvezhetők a leglátványosabb amerikai sportágak, az NFL és az NHL, valamint a motorsportok legjava, a MotoGP, a NASCAR és az IndyCar.
“Közönségarányunk és a piaci részesedésünk révén meghatározó szereplői vagyunk a hazai média világának. Az ARENA4 és a MATCH4 exkluzív sportjogokat szerzett az elmúlt időszakban, most pedig tovább erősítettük a kínálatunkat az entertainment szektorban is. A MAX4 egy olyan csatorna, amely méltó a szlogenjéhez: szórakoztatás kimaxolva” – mondta el Borsány-Gyenes András, a Network4 Csoport elnöke.
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.