Az Xplora kapta idén a CES “Best of Innovation” díját a legújabb okosórájáért
Az Xplora, a gyerekeknek szánt okosórákra specializálódott európai technológiai vállalat kapta a CES 2023 Best of Innovation Awards díját az új X6Play okosórájáért. Az X6Play az Xplora legújabb csúcskategóriás terméke, amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy első mobiltelefonként szolgáljon a 4 és 11 év közötti gyermekek számára. A norvég cég, – melynek termékeiben már több mint egymillió gyermek és szülő bízik meg - új prémium órája már elérhető az xplora.hu oldalon, valamint hamarosan több magyar partnernél.
Az Xplora egyike volt a 21 kitüntetettnek a hordható eszközök (‘Wearable Technologies’) kategóriájában, és az egyetlen, kizárólag gyermekek számára tervezett eszköz, amely megkapta a CES elismerését. Az X6Play továbbá egyike volt annak a 17 terméknek, amelynek a világ legbefolyásosabb technológiai eseményén a több száz kitüntetett közül a Best of Innovation Award díját is odaítélték. Az CES Innovation Awards-ra idén rekordszámú, több mint 2100 nevezés érkezett be, a nyerteseket még az esemény előtt jelentették be, Las Vegasban.
„Az X6Play elismerése bizonyítja vezető szerepünket a legkisebbeknek szánt hordható eszközök tervezésében és kifejlesztésében. Okosóráink biztonságos belépést biztosítanak a gyerekeknek a digitális világba, köszönhetően az olyan funkcióknak, mint a szabadalmaztatott, díjnyertes Goplay platform és az olyan szervezetekkel kialakított partnerségünk, mint az ENSZ. Együttműködésünk az ENSZ-szel segíti a gyerekeket abban, hogy megtanulják, hogyan gondolkodjanak másokról is, és arra is lehetőséget biztosít arra, hogy saját, megtett lépéseiket jó ügyekre fordítsák.” – mondja Sten Kirkbak, az Xplora vezérigazgatója. Kirbak akkor állt elő a készülék ötletével, amikor egyszer elvesztette négyéves kisfiát egy bevásárlóközpontban, és több mint 30 perc kétségbeesett keresés után sikerült csak megtalálnia.
Az új X6Play okosóra
Az X6Play továbbfejlesztett technológiájával magasabb szintre emeli a felhasználói élményt, emellett számos szórakozási és jutalmazási lehetőséget is biztosít a gyerekeknek. A korábbi Xplora modellekhez képest még több szenzorral ellátott okosórával közvetlenül elérhető az Xplora Goplay platformja, mely a lehetőségek tárháza többek között letölthető könyvekkel, zenével, aktivitás kampányokkal, választható háttérképekkel.
A játékos dizájnnal és nagyobb kijelzőjű, nagy felbontású, 1,5 hüvelykes képernyővel újító X6Play készülék a megnövelt akkumulátor-élettartamnak köszönhetően akár több napig képes működni töltés nélkül. A Qualcomm Snapdragon Wear 2500 processzor gyorsabb válaszidőt, a továbbfejlesztett 5 MP-es kamera a korábbiaknál részletgazdagabb fényképeket és videókat kínál. A gyerekek pedig tetszésük szerint alakíthatják az X6Play-t: több mint 3400 lehetséges stíluskombinációt hozhatnak létre színes, cserélhető szíjak és előlapok segítségével.
Ahogy minden Xplora okosórára jellemző, az X6Playnek sincs hozzáférése az internethez vagy a közösségi médiához, csak korlátozott kapcsolattartást tesz lehetővé a szülők által előre meghatározott kontaktokkal. GPS helymeghatározás, magyar nyelvű szülői alkalmazás is jellemzi. Emellett az iskolai mód beállításával a szülők kikapcsolhatják a készülékre érkező értesítéseket tanítási időben. Biztonságos zónák létrehozásával a szülők nyomon követhetik gyermekeik útját napközben, és értesülhetnek, ha elhagyják az előre meghatározott biztonsági zónát. Más, gyerekeknek szánt okosórákkal ellentétben az Xplora célja, hogy egyensúlyt teremtsen a képernyő előtt töltött és az aktívan, mozgással eltöltött idő között, miközben segít a családtagoknak kapcsolódni egymással.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az egészséges életmód hasznos társai lehetnek az okoseszközök
- Díjazták a Continental vezetőfelismerő kijelzőjét a CES-en
- Az ABB E-mobility új otthoni töltési megoldása segíti a fenntartható mobilitást
- A Samsung bemutatja a fenntartható háztartások új lehetőségeit
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
- Személyre szabott élményt nyújtanak a Lenovo új megoldásai
- Bosch-felmérés: Németországban a megkérdezettek 63 százaléka támogatja a napenergia használatát
- CES 2023: A Kingston Technology új IronKey és egyéb nagy teljesítményű termékekkel tér vissza
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.