A Network4 csatornái közvetítik az NFL rájátszást és a Super Bowlt
Indul a Profi Amerikaifutball-bajnokság, az NFL rájátszása, amelyet idén is a Network4 csoport csatornái hoznak el a magyar nézőknek.
Az ARENA4 csatorna és a NET4+ streaming szolgáltató a rájátszás minden mérkőzését élőben közvetíti. Az előttünk álló napokban, szombattól-keddig hat meccset láthatnak a rajongók teljes terjedelmében, majd a következő fordulókat is az első perctől az utolsóig végigszurkolhatják.
A sort szombaton két nyugati-parti csapat, a Seattle Seahawks és a San Francisco 49ERS nyitja, majd vasárnap érkezik a Los Angeles Chargers – Jacksonville Jaguars, a Miami Dolphins – Buffalo Bills, a New York – Giants – Minnesota Vikings összecsapás. Hétfőn a Baltimore Ravens méri össze az erejét a tavalyi döntős, Cincinnati Bengals csapatával, majd kedden a várva várt Dallas Cowboys – Tampa Bay Buccaneers szerepel a műsoron.
A playoffban már nincs lehetőség hibákra, minden csapat a kiesés ellen és a Super Bowl részvétel reményében lép pályára. Február 12-én kerül sor az amerikai futball, sőt az amerikai sportkultúra legnagyobb ünnepére, a Super Bowl LVII.-re az Arizona állambeli Glendale-ben. A Super Bowlt – akárcsak a rájátszást –, az ARENA4-en és a NET4+-on láthatják a nézők – természetesen élőben. Tavaly csak az Egyesült Államokban átlagosan 112 millió néző követte élőben a döntő eseményeit. A Super Bowl nemcsak a sportrajongók számára izgalmas, hiszen a félidei show (half time show) a szórakoztatóiparban is kultikus jelentőségű. Idén Rihanna lesz a sztárvendég.
Kapcsolódó cikkek
- Mostantól még több néző élvezheti Magyarország legújabb sportcsatornájának exkluzív tartalmait
- Magyarországon is élőben követhetik a nézők Kimi Raikkönen visszatérését
- Több szolgáltatónál is elérhető lesz a MATCH4
- Érkezik a Premier League és Ligue1 a Network4 sportcsatornáira
- Előfizetéses, online, sport tematikájú videómegosztót indít a Network4 Csoport
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon
A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.
A Samsung új szintre emeli okostévéinek biztonságát
A Samsung saját fejlesztésű kriptográfiai modulja, a Samsung CryptoCore* megszerezte a Nemzeti Szabványügyi és Technológiai Intézet (NIST) rangos FIPS 140-3 tanúsítványát**. A titkosítási minősítés a vállalat azon elhivatottságát támasztja alá, hogy okostelevízióin is kiemelkedő biztonsági és adatvédelmi megoldásokat nyújtson a felhasználóknak.
Még várja a jelentkezőket a Red Bull Basement
A Red Bull Basement versenyzői idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében. A magyar válogató zsűriszékében többek között Wettstein Albert is helyet foglal, zsűritársaival együtt döntik el, hogy a világdöntőn, Tokióban melyik magyar csapat mutathatja be ötleteit.
Itt a téli gumiabroncsok következő generációja, a Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN
A Bridgestone legújabb prémium téli túragumiabroncsa a TÜV SÜD független tesztjein a havas fékezés és a tapadás tekintetében a legjobb minősítést érte el*, nedves úton pedig a legrövidebb féktávolságot biztosítja**. Az új modell a 23-szoros tesztnyertes Bridgestone Blizzak LM005 utódja, a téli gumiabroncs-termékportfolió csúcsmodellje 32 százalékkal jobb futásteljesítményt biztosít, mint az előző generáció***. Az ENLITEN gumiabroncs-technológiával kifejlesztett Bridgestone Blizzak 6 ENLITEN kialakítása megfelel bármely jármű általános teljesítményigényének, valamint az elektromos járművek speciális követelményeinek egyaránt.
Ismerik, sokszor mégsem védekeznek a közösségi média veszélyei ellen a fiatalok
A serdülő lányok mintegy fele érzi magát kevésbé szépnek a közösségi médiafelületeken látottak hatására, mert sokukban nem tudatosul, hogy az online tér gyakran hamis valóságképet tár eléjük – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása, amely a 13–16 éves kamaszok közösségimédia-használati szokásait vette górcső alá.