Mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG
Az LG Electronics (LG) bejelentette új, mozikba szánt LED-képernyőmárkája, az LG Miraclass piaci bevezetését. Az LG legújabb LED-képernyőcsaládja ideális azon moziüzemeltetők számára, akik újszerű, prémium minőségű szolgáltatást és magával ragadó élményt szeretnének nyújtani a mozilátogatóknak. A vállalat új kijelzői valósághű képmegjelenítéssel, természetes színekkel és mély feketékkel kápráztatják el a nézőket.
A „Miraclass” név – a Miracle és Class szavak kombinációja – az elképesztő képminőségre utal, amelynek révén a közönség teljesen elmerülhet a moziélményben. Fejlett LED-technológiájuknak köszönhetően az LG Miraclass kijelzői valósággal életre keltik a filmjeleneteket, és a hagyományosnál látványosabb nézői élményt, ezáltal pedig új értéket kínálnak a moziüzemeltetőknek és a látogatóknak.
Az LG Miraclass márkához jelenleg négy termékcsalád tartozik: az üzemeltetők különböző méretű (14 és 101 négyzetméter közötti), illetve felbontású (4K/2K) kijelzők közül választhatnak. Az öt méter széles LDAA025-1 és LDAA012 modellek az utóbbi években egyre népszerűbb, kis befogadóképességű mozik számára jelentenek ideális választást. Minden Miraclass kijelző kompatibilis a Dolby integrált médiaszerverével, az IMS3000-rel, ami azt jelenti, hogy a moziüzemeltetők prémium kategóriás kép- és hangminőséggel fokozhatják a nézői élményt.
Az önálló fénykibocsátású, háttérvilágítást nem igénylő LED-pixeleket alkalmazó LG Miraclass modellek mindegyike 24 bites színfeldolgozással és kiemelkedő kontraszttal garantálja a képernyőn megjelenő képek mélységét és élénkségét. A kijelzők erőteljes, egyenletes fényerőt biztosítanak anélkül, hogy a képfelület sarkai sötétebbek lennének – a teljes „mozivásznon” így tiszta, torzításmentes képeket jelenítenek meg. Az LG Miraclass mozikijelzői 68,7 milliárd szín megjelenítésére képesek, így a nézők pontosan olyan árnyalatokban láthatják majd a filmeket, ahogyan azokat alkotóik a stúdióban megálmodták.
Az LG Miraclass intuitív szoftvere könnyű kezelhetőséget kínál az üzemeltetők számára, ráadásul – mivel használatukkal nincs szükség a vetítőgépnek helyet adó külön helyiségre – a hagyományos mozis megoldásokhoz képest jóval helytakarékosabb és hatékonyabb is. Az LG Miraclass képernyők fényereje öt fokozatban, 48 és 300 nit között állítható, így a 2D/3D filmek lejátszásától kezdve a vállalati prezentációkon át a különféle ünnepségek során levetített tartalmak lejátszásáig számos különféle felhasználási módhoz ideálisak.
„Az LG-nél meggyőződésünk, hogy a Miraclass kijelzők a moziüzemeltetők minden igényét kielégítik majd, miközben emlékezetes élményt kínálnak a magas elvárásokkal érkező nézőknek is” – mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának alelnöke és üzleti kijelzőkért felelős vezetője. „A hasonló kijelzők iránti növekvő keresletet, valamint a mozitársaságok változatos igényeit látva tervünk, hogy a jövőben további termékcsaládokat és modelleket vezessünk be ebben a piaci szegmensben.”
Annak ellenére, hogy a mozikba szánt LED-es megjelenítők viszonylag új megoldásnak számítanak, az LG LED alapú kijelzői már számos nagy moziláncban megtalálhatók világszerte, amelyek köre folyamatosan bővül Ázsiában, Európában és Észak-Amerikában. Nemrégiben Spanyolországban, a vilanovai Odeon Multicines moziban kapott helyet az LG egyik Miraclass kijelzője, amit hamarosan további LED-megjelenítők telepítése követ majd a madridi és barcelonai Odeon Multicines mozikban.
Kapcsolódó cikkek
- Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
- Történetének legnagyobb árbevételét érte el az LG Electronics 2022-ben
- Rangos elismerést nyert el az LG ultramodern amerikai háztartásigép-gyára
- Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját
- Az LG legújabb gaming monitora lett a 2023-as LEC hivatalos kijelzője
- Több mint 220 elismerést kaptak az LG innovációi
- Mostantól egy helyről érhetők el a gaming alkalmazások az LG tévéken
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.