A TCL GREEN HORIZON kiemeli a technológia és természet harmóniáját a Milánói Design Héten

forrás: Prím Online, 2023. április 19. 10:04

“ELEMENTS – TCL GREEN HORIZON” néven exkluzív kiállítást nyitott a Milánói Design Héten a TCL. A bemutatót a világméretű kezdeményezés, a #TCLGreen ihlette, amely egy mindenki számára fenntarthatóbb világ kialakítását tűzte ki célul. A látogatókat egyedi kialakítású, innovatív és élményteli látnivalók várják, emellett pedig a TCL Europe 2023-as termékkínálatába is bepillantást nyerhetnek.

“Nagy öröm számunkra, hogy részt vehetünk a Milánói Design Héten, és bemutathatjuk a legújabb innovációinkat a #TCLGreen globális kampány részeként” – mondta el Tiago Abreu, a TCL Design Innovációs Központ X-Lab-jének vezetője. – Az “ELEMENTS – TCL Green Horizon” kiállítás azt teszi kézzelfoghatóvá, hogy a természet mindig az inspiráció, a kreativitás, az innováció és a technológia legfontosabb forrása volt, és a mai napig is az. A kiállítás négy szekciója a négy alapelem témájára épül a technológia segítségével létrehozott, fenntartható műalkotások, valamint a magával ragadó élmények megtapasztalása révén. Mindegyiket aprólékosan megtervezték annak érdekében, hogy a természet elemeihez kapcsolódó különleges érzést keltsenek.

 

A virtuális utazás a kiállítás udvarán kezdődik – ez a helyszín a Föld elemhez kötődik. A látogatókat egy TCLGreen szobor üdvözli, amely a növekedést és Fa bolygó erőforrásainak tiszteletét szimbolizálja. Az út ezután beljebb vezet a Víz elemhez, ami felidézi az összekapcsolódás erejét, valamint az ötletek egy irányba folyását, konvergálását. Miután a látogatók feljutnak a lépcsőn, felfedi magát a Tűz élmény. A civilizáció jelképeként a tűz az innováció szellemét képviseli, amely a TCL legbensőbb lényegét is alkotja. Végül a Levegő a folyamatosság és a nyugalom esszenciáját ábrázolja egy elbűvölő drapéria installáción keresztül, amely arra ösztönzi a látogatókat, hogy lélegezzenek, lazuljanak el, és gondolják újra az élményt. Az utazás befejezésekor a látogatók átélhetik a körkörösség mibenlétét, a kör bezáródását, az elemek körforgásával összhangban.

 

 

A TCL részvétele a Milánói Design Héten egy újabb mérföldkő a vállalat ESG-elkötelezettségének megvalósításában, amelynek legfontosabb összetevője a #TCLGreen globális kampány. Amikor a #TCLGreen elstartolt az olaszországi Roseto Degli Abruzziban 2022. szeptember 10-én, a TCL Kevin Chu művész, a brit építészi intézet tagjának közreműködésével hozta létre a lenyűgöző TCLGreen szobrot, amely megtestesítette az kezdeményezés szellemét. A szobor a fűszálak alakjából merít ihletet, és több mint 1000 darab, elektromos készülékekből kiszerelt áramköri lapból készült, amelyeket a TCL biztosított, hogy a közönséget – kreatív és művészi módon – érzékenyítse a körforgásos gazdaság, az elektronikai termékek újrahasznosításának kihívásai iránt. A #TCLGreen kezdeményezése és kreatív víziója a Warner Bros. Discovery-vel történő együttműködés keretében valósult meg. A #TCLGreen most újrafogalmazza a körforgás üzenetét az Milánói Design Héten, a világ vezető design kiállításán, hogy a látogatókat arra ösztönözze: haladjanak saját útjukon a fenntartható életmód felé.

 

Ezen túlmenően a látogatókat arra is inspirálják, hogy felfedezzék az Elképzelhetetlent, hiszen előzetes bepillantást kapnak a TCL Europe 2023-as kínálatába, beleértve az új Mini LED és QLED Smart televíziókat, háztartási készülékeket és olyan új koncepcionális termékeket, amelyek a technológiát inspirációs forrásként, az emberek összehozására, valamint a pillanatok emberi tartalommal történő megtöltésére használják, az intimitás és empátia jegyében.

 

Az új termékpaletta megtestesíti a TCL fenntarthatósági erőfeszítéseit. A jelentős hulladékforrást jelentő csomagolások ökolábnyomának csökkentése szintén a TCL folyamatos fejlesztéseinek fókuszában áll. Az EPS csomagolást könnyű, megújuló és nem mérgező alternatívákkal helyettesítik, ilyen például a légoszlop-csomagolás és a Kraft papír. A csomagok méretének és tömegének csökkentése hozzájárul a szállításból eredő üvegházgázok kibocsátásának csökkentéséhez. Az egyszerűbb, kevésbé színes csomagolásdizájn, valamint a víz- és szójaolaj-alapú festékek használatával pedig a káros vegyszerek használatát mérsékelik.

 

Ahogy azt a 2022-es TCL Technology ESG Report is kiemelte, a TCL Technology összesen 1,04 milliárd dollárt invesztált a környezetvédelembe. A TCL Technology ennek érdekében megtakarított 229,53 millió liter vizet, az újrafelhasznált víz mennyisége 54,64 millió tonnára rúgott. Ehhez jön még a hulladék újrafeldolgozása, amelynek mennyisége 81 865 tonnát tett ki.

 

A fentieken túlmenően a TCL 2025-ig kötelezettséget vállal az alábbiakra:  

• Csökkenti a üvegházhatású gázok kibocsátását 18%-kal.

• Csökkenti a vízfogyasztást 27%-kal.

• Csökkenti az áramfogyasztást 13%-kal.

• Csökkenti a földgázfogyasztást 70%-kal.

• Csökkenti az EPS-felhasználást 10%-kal.

 

Európában a TCL az iparágakon átívelő Eco Rating címkézési rendszer támogató mobil brandje. A szigorú öko-értékelési rendszer a felhasználók által felállított követelményeket, elvárásokat és előírásokat is magában foglalja, a nyersanyagok és csomagolóanyagok beszerzésétől kezdve a gyártásig és újrahasznosításig a körkörös gazdaság elősegítése érdekében, hogy “bezáruljon a kör”.

Kulcsszavak: TCL TCL Electronics

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újfajta trendek az irodában

A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.

2024. május 17. 11:33

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja

A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.

2024. május 16. 19:47

Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai

A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.

2024. május 16. 18:01

Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!

A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).

2024. május 16. 16:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38