Magyar sport tech céget díjaztak a futballvilág innovátorai
A ‘Seyu – Együtt a győzelemért!’, a szurkolók bevonásával és szórakoztatásával foglalkozó megoldások terén világszerte elismert, vezető magyar sport tech startupot díjaztak a Johan Cruyff ArenA-ban megrendezésre kerülő Reimagine Football Challenge-en. A 2018-ban alapított cég első magyar vállalatként ért fel ilyen szakmai magasságokba és képviselte hazánkat a rangos eseményen a top 10 cég között, amelyeket 77 megoldás közül választottak ki 14 országból.
A többnyire holland futball szervezetek – KPMG, AFC Ajax, KNVB, Johan Cruyff ArenA, Eredivisie – és a City Football Group által közösen megrendezett versenyre az iparág leginnovatívabb startupjait hívták meg, hogy bemutassák megoldásukat, hogyan birkóznak meg a futball ipar legjelentősebb kihívásaival.
A „Personalised Fan Journey” kategória egyik győzteseként került ki a Seyu, akik megoldásukkal lehetővé teszik, hogy a szurkolók nemcsak a stadionokból, hanem távolról is tudják biztatni csapatukat a pályán. A Seyu egyedülálló technológiával építi a szurkolók és kedvenc csapatuk/sportolójuk közötti mélyebb érzelmi köteléket, miközben a sportszervezetek több, igen fontos kihívásaira is választ nyújt üzletileg.
"Az elismerés nagy megtiszteltetés számunkra és hálásak vagyunk Marc Rondagh-nak (Marketing és Kereskedelmi Igazgató) és az Eredivisie csapatának, hogy minket választottak, és elismerik a megoldásunk erejét, hogy szurkolók millióinak szerezzen örömet." – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu ügyvezetője. "Ez az elismerés megerősíti bennünk azt, hogy a sport iparágban egyre nagyobb a nyitottság az innovatív megoldásokra, mint a Seyu és hogy Magyarországról is lehet világszerte elismert, sikeres sport tech céget építeni."
A kiválasztásnak köszönhetően az elkövetkező hónapokban a Seyu-nak lehetősége lesz közös munkához látni a holland első osztállyal és kidolgozni a legideálisabb üzleti modellt, amely segíti majd az Eredivisie-t a szurkolók globális bevonásában és a stadionokon belüli meccsnapi élmény tovább fokozásában.
Kapcsolódó cikkek
- A QNAP megszünteti a Photo Station, a Qphoto és a Qvideo alkalmazásokat
- Az autósokat kiszolgáló szervizek és szolgáltatók svájci bicskájává válhat a most induló nDRU startup
- A spanyol Király Kupában is debütál a díjnyertes magyar sporttech megoldás
- Vásárlási alkalmazást fejlesztett az IKEA a digitális kényelem érdekében
- Innovatív technológia segítségével támogathatjuk paralimpikonjainkat otthonról
- Magyar megoldással vonják be a távoli szurkolókat az UEFA következő tornáján
- Magyar megoldás a sportszponzoráció élvonalában
- Fuss, túrázz, evezz és bringázz a GeoGO több mint 600 virtuális útvonalán
- A Samsung Health új Csoportos kihívása segít betartani az újévi fogadalmakat
- Az idősek biztonságát szolgálják a Telenor újításai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.