Így készült T. Danny videóklipje
Futótűzként terjed T. Danny legújabb slágere, melyben a Hungária Csókkirály című örök klasszikusát dolgozta fel. A dalhoz készült videóklip már 1 millió megtekintésnél jár, és a harmadik legfelkapottabb magyar zeneszám a YouTube-on. Hogyan készült el a nyár slágere? A hivatalos werkfilmnek köszönhetően most beleshetünk a kulisszák mögé!
Teljesen új köntösbe öltöztette a Hungária örök klasszikusát T. Danny, melynek feldolgozásával egy régi álma vált valóra a fiatal magyar rappernek. Egyedi stílusával az ikonikus szám egy teljesen új oldalát mutatja meg – mindezt úgy, hogy az eredeti sláger karakterisztikus elemei továbbra is visszaköszönnek, ezzel is tisztelegve a Hungária előtt. A dalhoz készült videóklipben párhuzamosan láthatjuk T. Danny mai és gyerekkori énjét, ahogy megélik a slágert, és még Fenyő Miklós is feltűnik egy jelenet erejéig. A videó kevesebb, mint két hét alatt érte el az 1 milliós nézettséget, sőt a harmadik legfelkapottabb magyar zeneszám is egyben a YouTube-on.
„Elképesztő élmény számomra, hogy a Csókkirály már 1 millió feletti megtekintésnél jár! Úgy érzem, a dallal egy teljesen új oldalamat tudtam megmutatni. A forgatás baromi jó hangulatú volt, Pirisi Krisztián pedig maximálisan hozta a gyerekkori énem megtestesítését. Külön öröm számomra, hogy az augusztus 17-i Budapest Parkos koncertemen a rajongók élőben is bulizhatnak a régi-új slágerre.” – mondta el T. Danny, azaz Telegdy Dániel.
A feldolgozás és a klip a Yettel Stage zenei platform keretében jött létre, amelynek idei célja, hogy megmutassa a régi kincsekben rejlő értékeket. A Csókkirály újragondolásával, T. Dannyvel együttműködve a Yettel arra hívja fel a zenerajongók figyelmét, hogy a fiókban lapuló régi telefonjaikat vigyék vissza a szolgáltató üzleteibe, hogy azokat szakszerű módon újrahasznosíthassák. Ráadásul augusztus 30-ig a régi készülékért cserébe 30 000 Ft kedvezményt is kaphatnak, ha új mobilt vásárolnak publikus lakossági hangalapú számlás tarifával, 2 év hűséggel.
A forgatásról készült werkfilm ITT érthető el.
A dal a Spotify-on itt érhető el; a klip linkje: https://youtu.be/NOIvF4M_cZU
Kapcsolódó cikkek
- Ausztria és Horvátország a magyarok nyári kedvence a külföldi mobilhasználat alapján
- Így nem kerülhetnek rossz kezekbe a személyes adatok
- Új dalával az újrahasznosítás jelentőségére hívja fel a figyelmet T. Danny
- A magyarok több mint fele tárol az otthonában már nem használt mobiltelefont
- Igor Prerovsky érkezik a Yettel Magyarország vezérigazgatói posztjára
- Adathalászat ellen is véd a Vodafone legújabb kiberbiztonsági szolgáltatása
- Új készülékek helyett a prémium felújított telefonokat keresik a vásárlók
- Hasznos tippek a strandolástól a Balaton-átúszásig
- Több tonna használt készülék újrahasznosításához járulhatnak hozzá a fogyasztók
- Figyelem: a nyári időszak kedvezhet az internetes csalóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.