Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
Bár már 2016. óta működik Budapesten a város első, kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztó vállalkozása, a GreenGo, még mindig sok a tévhit az autók használatával, a bérléssel kapcsolatban.
Kezdve attól, hogy bonyolult regisztrálni, nehéz a járműveket tölteni, egészen addig, hogy ha messzebbre akarunk menni, akkor biztosan lemerül alattunk az elektromos autó. Ezeket a megalapozatlan félelmeket gyűjtötte csokorba a GreenGo és négy részes hiánypótló videósorozatot forgatott, amelyek játékos formában mutatják be a gyors autóbérlésnek, a töltés legegyszerűbb módjainak és a hosszú utakra szóló autókölcsönzésnek a hasznos tudnivalóit.
A négy új oktatóvideó célja eloszlatni az elektromos autózással, a megosztott autók használatával és konkrétan a greengózással kapcsolatos bizonytalanságokat. Magyarországon ugyanis erősen tartja magát a meggyőződés, hogy a saját tulajdonú, benzines autó ad igazi biztonságot. Az igazság viszont az, hogy az elektromos carsharing az autózás leginkább környezetbarát alternatívája, miközben a folyamatosan bővülő autóflottáknak és szolgáltatási területeknek köszönhetően egyre kényelmesebbé is válik. A videókban nem csupán a téves feltételezésekre adnak konkrét válaszokat, hanem a gyakorlatban is bemutatják mit, hogyan kell csinálni, ha kikölcsönzünk egy elektromos közösségi autót. Valamint az érdeklődők egy külön összeállítást is megnézhetnek arról, hogyan válhatnak még jobb sofőrökké a takarékos vezetést elősegítő tippek, trükkök, technikák alkalmazásával.
A rengeteg praktikus információt tartalmazó videósorozat epizódjai már láthatóak a GreenGo Facebook oldalán és YouTube csatornáján.
Kapcsolódó cikkek
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- GreenGo: Újabb kedvezményes parkolási zónák
- Tíz százalékos kedvezmény elektromos autót bérlő vasúti bérleteseknek
- 6 új töltőpontot ad át a VII. kerületben a Parkl és a GreenGo
- A jövő már a budapesti sarkon parkol
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.