Amikor 3 nagy márka összefog és együtt szórakoztat
Ez akár egy vicc is lehetne, pedig nem az, de a végeredmény garantáltan vicces! A KMH és a Magyar Telekom közös gyártású, az Index.hu Youtube csatornáján futó Marsra magyar! című katasztrófa dokukomédia második etapjában több márka is feltűnik és együtt szórakoztatja a közönséget.
Szeptember 18-án folytatódott a katasztrófák sorozata, a Marsra magyar!, amelynek nem titkolt célja, hogy kínosabbnál kínosabb helyzeteken keresztül jóleső borzongással töltse el a nézőket, kirántva őket ezzel a hétköznapok terhei alól. A történet középpontjában egy csőd szélén egyensúlyozó magyar kisvállalkozás, a Hajnal-Vasad Kft. áll, amely megbízást kap a NASA-tól egy marsi kolonizációs projekt megvalósításához. Az első etap részei aszteroidaként tűntek fel a magyar filmgyártás egén, és csapódtak egyenesen a nézők szívének közepébe. Sőt a sorozat karakterei a Marsra magyar! univerzum kiterjesztéseként egy-egy villanás erejéig azóta betörtek a reklámblokkokba is, hiszen 2023-ban a Marsra magyar! szereplői mutatják be azt a több mint 80 telekomos jóságot, amelyek az ügyfelek segítségére vannak a mindennapokban.
A nyári szünet okozta űrt hat vadonatúj epizód hegeszti be, amelyek mind látványban, mind szürrealitásban, mind pedig poénokban rátesznek egy lapáttal a korábbi részekre. És ha egy üzlet beindul, az jellemzően magával sodor mindent. Így történt, hogy a világ legnagyobb elektronikai termékeket gyártó márkáját, a Samsung Electronicsot és Magyarország egyik legnagyobb szereléstechnikai termékeket forgalmazó vállalatát, a Würth Szereléstechnika Kft.-t is magukkal ragadták Vass Mariék, és támogatóként beszálltak a sorozatba.
Ahogy Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője fogalmaz: „Nem csak a csillagok szerencsés együttállása ez a hármas együttműködés, tudatosan kerestük az olyan márkákat, amelyek beleillenek a sorozat univerzumába. A digitalizációval, az élvonalbeli eszközökkel és partnerekkel még a Mars megcélzása sem tűnik lehetetlen küldetésnek. Egy olyan éra hajnalához érkeztünk, ahol a márkák már képesek összefogni a nézők szórakoztatásáért, nagy öröm számomra, hogy a Samsunggal és a Würth Kft.-vel együtt úttörői lehetünk ennek az új korszaknak.”
A Marsra magyar! jelenetei nagyrészt két helyszínen játszódnak, az irodatérben, ahol a szellemi munkát gyakran nem végző dolgozók tevékenykednek, és a gyár részen, ami a hegesztők birodalma. A Samsung eszközei mindkét helyszín szerves részét képezik, a céges eszközpark nagy részét a márka biztosította a szereplőknek.
„Azért fejlesztjük folyamatosan az eszközeinket, hogy általuk az emberek olyan dolgokat is véghez vihessenek, amit korábban nem tudtak. Ha a Marsra még nem is juttatjuk el az embereket, de Vass Mariék mindenki számára átélhetővé teszik, mennyi mindenre lehetnek képesek egy-egy Samsung eszköz segítségével” – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke.
A Hajnal-Vasad Kft. hivatalos munkaeszközbeszállítója a Würth Kft. A sorozat történetét ismerve ez az egyetlen beszerzés, amivel a hőseink nem nyúltak mellé, hiszen a Würth megbízható szereléstechnikai eszközei még a lehetetlen küldetések alatt sem hagyják cserben Maró Sanyiékat.
„Soha nem készült még Magyarországon olyan sorozat, ami ennyire humorosan mutatja be egyik fő célközönségünk munkaeszközeinek használatát a mindennapokban. Nem volt kérdés, hogy beszállunk partnerként a Marsra magyar! sorozatba, nehogy a professzionális szerszámok hiánya miatt ne sikerüljön a Hajnal-Vasad Kft. Mars expedíciója” – tette hozzá Kovács Ferenc, a Würth Szereléstechnika Kft. márka és kommunikációs vezetője.
A három márka együttműködésének eredménye hétről-hétre megtekinthető az Index.hu Youtube-csatornáján, a siketek és nagyothallók számára akadálymentesítve, feliratozva is.
Kapcsolódó cikkek
- Érkeznek a felújított telefonok a Telekomtól
- Javították a Magyar Telekom hitelkockázati besorolását
- Kontakt jelnyelvi tolmácsszolgáltatás a Telekomnál
- Változás a Magyar Telekom felsővezetésében
- A Magyar Telekom 2023. második negyedéves és első féléves eredményei
- A Telekom székházba költözött a Deutsche Telekom IT Solutions
- Pár nap múlva jelentősen növeli 5G-s lefedettségét a Telekom
- A Magyar Telekom Igazgatósága megválasztotta új elnökét
- A Groupama Aréna teljes területén 5G lefedettséget biztosít a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom 2023. első negyedéves eredményei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
A Google elindította a legújabb algoritmus frissítését. A „2024. novemberi Core-frissítés” körülbelül két hétig fog tartani, amíg teljesen érvénybe lép. Szuhi Attila, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője mutatja a részleteket.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.