Az Euronics új szintre emeli az ünnepi akciókat

forrás: Prím Online, 2023. november 2. 10:09

A vásárlók Magyarországon is előszeretettel számolnak az ünnepeket megelőző novemberi akciókkal. Mivel a karácsonyi időszak hónapjai az eladások csúcsszezonjának számítanak mind az üzletekben, mind a webshopokban, az Euronics idén nem csak a sok más cég által is megtartott fekete péntekre készül kedvezményekkel. Az áruházlánc már a hónap elején, november 6. és 12. között meghirdeti a Blue Weeket, külön csak erre az időszakra indított promóciókkal, majd sosem látott mértékben és hosszban, egészen a hónap végéig tartja a Black Friday akciókat. A cég most azt is megosztja, mire számít az ünnepi szezon alatt.

 

Népszerű termékkategóriák

 

Az Euronicsnál egy átlagos hónap árbevételének közel másfélszerese a novemberi és kétszerese a decemberi forgalom. A korábbi évek tapasztalatai szerint az ünnepre készülő online vásárlók még hamarabb elkezdik a karácsonyi vásárlásokat, a cég webshopjában novemberben leadott rendelések száma még a decemberit is megelőzik.

 

Ebben az időszakban a fogyasztók kiemelten keresik az IT termékeket, a mobiltelefonokat és az ezekhez kapcsolódó kiegészítőket, valamint a háztartási kisgépeket, azon belül is az automata kávéfőzőket és egyéb kávézáshoz kapcsolódó termékeket. Az idei évben várhatóan ismét slágertermék lesz az airfryer, de az egyéb automata konyhai eszközök is kelendőek lesznek. A nagyobb készülékek terén a szárítógépek esetében számít megnövekedett forgalomra az Euronics.

 

 

Felkészülnek az üzletek és a webshop is

 

„Teljes készültségbe helyezzük magunkat az időszak során. Megnöveltük a termékkészletet: az üzletek és a központi raktárunk is teljesen feltöltve várja, hogy bőséges választékkal fogadhassuk a vásárlóinkat. Emellett növeljük a logisztikai erőforrásokat, így a megrendelések gyorsabban és hatékonyabban teljesülhetnek. Az üzletekben az eladói létszámot úgy alakítjuk ki, hogy a vásárlók a ránk jellemző vevőközpontú kiszolgálással, szakértő tanácsadással találkozhassanak az intenzív forgalom ellenére is” – nyilatkozta Metykó Tibor marketing és kommunikációs igazgató.

 

A szezonra felkészülve az Euronics bővítette a házhozszállító partnerek körét. Az MPL által nyújtott, folyamatosan bővülő szolgáltatások mellett már a Dodo is kézbesíti majd a cég termékeit budapesti címekre. Az aznapi kiszállítás szolgáltatás népszerűsége tette indokolttá az új partner bevonását, akinek segítségével kitolható a rendelés leadásának határideje. Az utolsó kilométeres logisztikai szolgáltató a 15 óráig leadott rendeléseket így még adott napon kézbesíti, amivel lényegében duplázható a kiszállított csomagok száma.

 

 

Kedvezmények és promóciók

 

Az Euronics szinte minden termékkategóriában készül jelentős összegű, komoly árukészlettel megtámogatott akciókkal. A Blue Week során a korábban említett húzótermékek – mint az airfryer, a kávéfőző, a telefonok és az IT termékek – mellett a hűtők, a mosó- és szárítógépek és a beépített sütők és főzőlapok terén is lesz leértékelés az üzletláncnál. A Black Friday körüli hetekben további termékkategóriaként a laptopok is bejönnek a képbe, és jelentős árengedmények lesznek a TV-k esetében is, a nagy és a feltörekvő márkák között egyaránt.

 

Az áruházlánc színvonalában hasonló, de egyéb területeket érintő akciókkal készül decemberben is. „Más típusú kereslettel találkozunk novemberben és decemberben – tette hozzá Metykó Tibor. – Bár megfigyelhető, hogy az emberek egy része már a karácsonyi ajándékvásárlást is a Black Friday időszakára teszi, ilyenkor sokan mégis saját használatra veszik meg azokat a termékeket, amiket már régóta terveztek beszerezni. A karácsonyt megelőző hetekben viszont már az ajándékvásárlásé lesz a főszerep. Ebben az időszakban további kedvezményekkel készülünk a szépségápolás, a konyhai kisgépek és a játékok terén is.”

Kulcsszavak: Black Friday Euronics

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01