Újabb mérföldkő és egy újítás a Simple alkalmazásban

forrás: Prím Online, 2023. november 9. 14:28

Fontos mérföldkőhöz érkezett az OTP Mobil: a Simple-fiókregisztrációk száma ugyanis elérte a 3 milliót. Egy újítás is várja az egyre bővülő felhasználói bázist. Az app Felfedező szolgáltatásában immár kedvezményes ajánlatokat is találhatnak az alkalmazást használók, legyen szó akár elektronikai cikkek, akár háztartási cikkek vásárlásáról.

Jövőre ünnepli tizedik évfordulóját a Simple, a fiókregisztrációk száma pedig idén elérte a 3 milliót, de ez a szám várhatóan a következő években tovább emelkedik majd, ugyanis még 2023-ban félmilliónál is több új felhasználóra számít az appot fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil.

 

A Simple-fiókban közel 3 millió aktív bankkártyát is tárolnak az appot használók.  A Simple felhasználóinak több mint 60 százaléka a különböző webshopokban vásárolva is használja Simple-fiókját, a gördülékenyebb, a kártyaadatok újabb és újabb begépelése nélküli fizetéshez. A SimplePay fizetési rendszerében regisztrált felhasználók mintegy 50 százaléka pedig a Simple app szolgáltatásait is igénybe veszi.

 

 

Újdonság: kedvezményes ajánlatokért irány a Simple Felfedező 

 

Az OTP Mobil termékei egy komplex ökoszisztémát alkotnak, ezt a személetmódot erősíti tovább a Simple újítása, hiszen az appból elérhető Felfedező funkcióban a SimplePay fizetési rendszerét használó webshopok jeleníthetnek meg kedvezményes ajánlatokat, így érhetnek el potenciálisan 3 millió Simple-fiók felhasználót, idén pilot jelleggel.

 

A Felfedező funkció használatösztönzéséhez kapcsolódóan a cég egy nagyszabású nyereményjátékot is indított. Az OTP Mobil korábbi vásárlásösztönző kampányainak tapasztalatai meggyőzőek. Az elmúlt években ezeknek az akcióknak köszönhetően 20 százalék fölé nőtt a mentett kártyás vásárlások száma. A legutóbbi, idén május és július között megrendezett nyereményjátékra alapuló kampányban 100 ezer regisztrációt és 15 millió tranzakciót jegyeztek fel. A Reacty Digital kutatása pedig rávilágított arra, hogy a megkérdezettek 39 százaléka hallott legalább az egyik kampányüzenetről.* 

 

______________

*Az OTP Mobil felméréséről: Online kérdőíves felmérés a 18-65 éves magyar lakosság körében. Minta: 1200 fő, nem, kor, iskolai végzettség és régió szerint reprezentatív. Az adatfelvétel ideje: 2023. június 16. – július 3.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32