Külön kiállítási zónában mutatja be kísérleti termékeit az LG a 2024-es CES-en
Az LG Electronics (LG) idén egy innovatív és úttörő termékcsaládot készül bemutatni a világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai és informatikai kiállításának számító CES-en.
A társaság kísérleti fázisban lévő innovatív termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésével foglalkozó marketingplatformja, az LG Labs külön kiállítóteret kap. Ezúttal az LG Labs zóna a tavalyihoz mérve kétszer akkora területen várja a különböző életstílusokhoz igazodó kreatív ötletek és vásárlói élmények iránt érdeklődőket.
A kiállítás egyik fénypontja az LG Labs által készített DukeBox bemutatója lesz. Ez egy olyan audiotermék, amely kiválóan ötvözi a csöves erősítő által nyújtott egyedi hangzást a legmodernebb átlátszó OLED panel technológiával. Az eszköz azzal a céllal készült, hogy a múltból ismert audiomegoldás és a legmodernebb technológia ötvözése révén új audiovizuális élményt nyújtson egy modernizált zenegép formájában. Az eszköz alján található előlapi hangszórók és a felül elhelyezett 360 fokos hangszóró segítségével a hangzás körbeveszi a hallgatót. Az OLED-kijelző átlátszósága állítható, így egy üvegdobozba zárt vákuumcsöves hangrendszerre emlékeztető, magával ragadó vizuális hatást hoz létre. A DukeBox ráadásul sokoldalúan használható, így alkalmas például kiváló minőségű filmek lejátszására, vagy akár egy kandalló hangulatának megteremtésére is.
Az LG bemutatja a Bon Voyage továbbfejlesztett változatát is. Ez egy testre szabott élettér, amelyet úgy terveztek, hogy az otthoni életminőséget kiterjessze a természetbe. A vásárlói visszajelzések alapján a Bon Voyage-t egy kemping utánfutó méretére tervezték át, optimalizálva a helykihasználást és a mobilitást. A 2 méter széles, 3,8 méter hosszú és 2,2 méter magas lakókocsi különböző bútorokkal és készülékekkel – többek között ággyal, hűtőszekrénnyel, elektromos tűzhellyel, víztisztítóval, Stylerrel és cipőápolási termékekkel – rendezhető be. Sokoldalúsága lehetővé teszi, hogy a felhasználók bárhol kényelmesen használhassák, ugyanis beltérben is könnyen leparkolható, és az autóhoz is egyszerűen csatlakoztatható.
A kiállítótérben egy kapszulás kávéfőző, a DUOBO is bemutatkozik, amely egyszerre két különböző kávékapszulából képes lefőzni a feketét. A terméket az űrkutatás ihlette, és először egy crowdfunding kampány keretében mutatták be az Egyesült Államokban. A helyszínen a DUOBO nagyméretű modellje a CUBO űrállatfigurával együtt lesz látható.
Ezeken kívül az LG olyan termékeket is kiállít, mint az LG CineBeam Qube, az LG Gram Fold, az LG XBOOM, az LG StanbyMe Go, az LG Tiiun Mini és a brid.zzz by LG Labs, amelyek mind a vállalat bátor és innovatív szemléletét tükrözik.
Hyo-eun Kim, az LG márkamenedzsment részlegének alelnöke és vezetője kifejezte a vállalat elkötelezettségét az iránt, hogy a vásárlók világszerte első kézből tapasztalhassák meg az LG úttörő gondolkodását megtestesítő innovatív termékeket és szolgáltatásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG egyedi mobilitási élményeket mutatott be az idei Müncheni Autószalonon
- Az LG a 2024-es CES-en mutatja be legújabb QNED televízióit
- Az LG bemutatja MyView 4K okosmonitorait a 2024-es CES-en
- Valósággal műtárgy lett az LG legújabb 4K projektora
- Otthoni robotot mutat be az LG, ami a háziállatainkat is felügyelheti a távollétünkben
- Bemutatkozik a 2024-es UltraGear OLED játékmonitor-termékcsalád
- Korlátlan szórakozás és tanulás az LG okostévék új alkalmazásaival
- Termoszokhoz és egyéb utazó poharakhoz kifejlesztett mosogatógépet mutat be az LG
- Az LG bejelentette jövő évi új hangprojektor-modelljeit
- Ismét bekerült a DJSI World indexbe az LG
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.