A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere
A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget.
A Red Bull egy olyan egyedülálló versenyt rendezett, amelyben a versenyzők csak egymásra és a Xiaomi Redmi Note 13 sorozat készülékeire támaszkodhatnak a Koppenhágától Berlinig tartó útjuk során, úgy, hogy útközben csak Red Bull energiaitallal fizethetnek: az italokat cserealapként használhatják ahhoz, hogy ételt, alvóhelyet szerezzenek, de így finanszírozzák az utazásukat is. A résztvevők a Redmi Note 13 készülékekkel dokumentálják élményeiket, és a telefonok fejlett képességeinek kihasználásával teljesítenek különböző kihívásokat.
A kampányban négy Xiaomi szabadkártyás (WildCard) csapat vesz részt, amelyek mindegyike három, különböző régióból érkező influenszerből áll:
● Nyugat-Európa | "Endurance All Stars": Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew Németországból, Spanyolországból és Olaszországból
● Közép- és Kelet-Európa & Skandinávia | "The Pro Photographer": Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr Horvátországból, Romániából és Csehországból
● Közel-Kelet | "The Iconics": Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt Törökországból
● Afrika | "The Hyper Chargers": Christine Nagy Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes Egyiptomból és Dél-Afrikából
Ezek a csapatok képviselik a Xiaomi márka szellemiségét, és mutatják be a Redmi Note 13 sorozat jellemzőit, például a lenyűgöző 200 MP-es kamera képességeit, amelyekkel minőségi tartalmakat állíthatnak elő. A verseny során a készülékek további funkciói – mint a 120W HyperCharge gyorstöltés és az IP68-as minősítés – is a résztvevők segítségére lesznek a különböző kihívások teljesítésében.
"Nagy várakozással tekintünk a Red Bull-lal való együttműködésünk elé ennek a rendkívüli eseménynek a kapcsán!" – mondta Daniel Desjarlais, a Xiaomi International kommunikációs igazgatója. "A Red Bull Can You Make It? a kalandvágyról, az alkalmazkodóképességről és az innovációról szól, ez pedig összhangban van a Xiaomi küldetésével, ami a fiatalok inspirálását és támogatását állítja előtérbe.”
Kövesse nyomon a szabadkártyás (WildCard) csapatokat, és azt, hogy a Redmi Note 13 sorozat készülékei miként tesznek minden pillanatot emlékezetessé: látogasson el a Xiaomi weboldalára és közösségi média csatornáira!
Kapcsolódó cikkek
- Csúcskészülékeket vitt az MWC kiállításra a Xiaomi
- Megalakult a Xiaomi x Leica Optical Institute
- Megérkezett a vadonatúj Redmi Note 13 család
- Megérkezett a nemzetközi piacra szánt Xiaomi 13T telefoncsalád
- „Élj sokszínűen!” üzeni a Xiaomi az új Redmi Note 12 sorozattal
- Belépő árkategóriás okostelefon kimagasló képességekkel
- A Xiaomi felméri a termékei karbonlábnyomát
- Megérkezett a nemzetközi piacra a Leicával közösen tervezett Xiaomi 13 széria
- Xiaomi okoseszközök kedvezményes áron a novemberi Black Friday akcióban
- Páratlan okostelefonos fotózási élményt nyújt a Xiaomi új sorozata