Újabb japán játékfejlesztőkkel kötött szerződést a Microsoft
A játékkonzolok több más elektronikai cikkhez hasonlóan jelenleg Japánban a legnépszerűbbek, itt fogy belőlük a legtöbb a világon. A Microsoft ezért igen nagy hangsúlyt helyez erre a piacra, és a cég minden lehetséges eszközzel biztosítani próbálja a konzol sikerét a Japánban. A redmondi szoftveróriás jelenleg több mint 100 játékfejlesztőt foglalkoztat Xbox játékok írásával. Jelenleg 12 projekt van készülőben, de a Microsoft nem kívánta közölni, hogy pontosan milyen játékok válnak majd belőlük.
A közelmúltban számos, elsősorban amerikai és japán elemző kritizálta a szoftveróriás tevékenységét, miszerint hiába jelenik meg az Xbox Japánban még az ősz folyamán, ha nem lesznek kifejezetten a japán piacra szánt játékok arra. A Microsoft japán Xbox játékainak fejlesztését a korábban Sony-dolgozó, Toshijuki Miyata vezeti.
"Világszínvonalú játékfejlesztő csapatot hoztunk létre Japánban" - mondta Ed Fries, a Microsoft játékprogramokkal foglalkozó részlegének elnöke. A sajtótájékoztatón a szoftveróriás bemutatott néhány fejlesztés alatt álló játékot, mint az "NFL Fever 2002"-t, a "Project Gotham" versenyzős játékot, valamint az "Azurik" és "Halo" snowboard, illetve kalandjátékokat.
A Microsoft legnagyobb ellenfelei a konzolpiacon a Nintendo és a Sony lesznek. A szoftveróriásnak sikeréhez a konkurensek számára otthoni környezetben kell maga mögé utasítania a konzolpiac jelenlegi, két legnagyobb képviselőjét, ha a társaság be akarja váltani az Xboxhoz fűzött reményeit - írta a CNet.
Kapcsolódó cikkek
- 10%-kal olcsóbb lett Amerikában az Xbox 360 külső HD DVD meghajtó
- 50 dollárral csökken az Xbox 360 ára
- Augusztusban érkezik Európába az Xbox 360 Elite
- Microsoft Halo 3 szeptember 25-26-án
- Qwerty billentyűzetes hivatalos kiegészítő az Xbox 360-hoz
- Blu-ray meghajtó az Xbox 360-hoz?
- Fekete Xbox gazdagabb felszereltséggel
- Az Xbox 360 vezeti az ünnepi eladásokat az USA-ban
- A Microsoft tartja az Xbox 360 előirányzatot
- 100 GB-os merevlemez az Xbox 360-hoz