Telekom Egészség: díjmentes orvosi tanácsadással tuningolja Magenta 1-es ügyfelei egészségét a Telekom

forrás: Prím Online, 2024. július 27. 16:47

Új szolgáltatással lép piacra a Magyar Telekom: a Telekom Egészség bevezetésének célja, hogy a vállalat az élet digitális szolgáltatójaként szinte minden élethelyzetben ügyfelei mellett álljon, lehetővé téve számukra olyan új szolgáltatásokat is, amelyek túlmutatnak a hagyományos, telekommunikációs megoldásokon. 

A Telekom egészségügyi, mindenekelőtt orvosi tanácsadást nyújtó szolgáltató-partnere, aki egyben a szolgáltatást biztosítja, a nemzetközi tapasztalattal és háttérrel rendelkező Teladoc Hungary Kft., melynek szakképzett orvosai, szakértői segítik a havidíjas Magenta 1-es ügyfeleket tanácsadással, online állapotfelméréssel, időpontfoglalással. A Telekom Egészség szolgáltatás 2018 után létrejött Magenta1 kedvezménycsomagokkal rendelkező havidíjas ügyfelek számára érhető el a mai naptól.  

 

A vállalat ügyfelei igényeinek minél teljesebb kiszolgálása érdekében döntött úgy, hogy elérhetővé teszi bizonyos ügyfelei számára a szolgáltatást, együttműködésben a Teladoc Hungary Kft-vel. A havidíjas mobilszolgáltatással rendelkező Magenta 1-es ügyfelek számára az új szolgáltatás díjmentesen rendelkezésre áll július 26-tól, a telekom.hu-n való bejelentkezés után, regisztrációt követően.

 

Egészség-tuning, de hogyan is? 

 

Megcsípett a kullancs, milyen orvoshoz forduljak? Hogyan értsem meg a laboreredményeimet? Milyen sorrendben érdemes vizsgálatokra mennem? Kérdések, melyekre nem mindig tudjuk a választ, sokszor nehéz eligazodnunk, de egy gyors online vagy telefonos konzultációval hamar kaphatunk segítséget elakadásainkra a Telekom Egészség révén.  A Teladoc Hungary Kft. szakértői többek között olyan Telekom ügyfelektől számítanak megkeresésre, akik segítséget kérnének egy leletnél, tanácsra van szükségük, vagy éppen bizonytalanok, mit mondott az orvosuk, jól értették-e a diagnózist és a továbblépés részleteit. 

 

 

A Telekom Egészség négy fő elemet foglal magában: telefonos és online orvosi tanácsadásból, online orvoskereső és időpontfoglaló platformból, valamint egy online kitölthető egészségfelmérés- kérdőívből és erre épülő személyre szóló életmód tanácsadásból áll. 

 

Fontos kiemelni, hogy a szolgáltatás a fent említett esetekben vehető igénybe; vészhelyzetben, vagy sürgősségi ellátást igénylő helyzetekben továbbra is a 112-es segélyhívó számot kell tárcsázni.  

 

Az egészség-tuningban a Telekom partnere a Teladoc Hungary Kft., amely a világ számos országában képviselteti magát és szakképzett orvosai állnak rendelkezésre az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, valamint a betegek és orvosok digitális eszközökkel történő összekapcsolása terén. A havidíjas Magenta 1-es ügyfelek munkanapokon 8 és 20 óra között konzultálhatnak az orvosokkal telefonon vagy online csatornát használva. A virtuális medicinával foglalkozó Teladoc évek óta sikeresen működik Magyarországon, a New York-i tőzsdén jegyzett amerikai székhelyű nemzetközi szolgáltatóként komoly tapasztalattal rendelkezik ezen a területen.

 

„Célunk, hogy ügyfeleink életének digitális szolgáltatójává váljunk, a hagyományos telekommunikációs szolgáltatásokon túl további hasznos újításokkal kívánunk hozzájárulni ügyfeleink életének tuningjához, hogy ezzel magasabb szintre emeljük a hétköznapokat. Tavaly 600 ügyfél részvételével teszteltük két üzletben a Telekom Egészség szolgáltatást, amely rendkívül pozitív fogadtatásban részesült. Ügyfeleink nagyra értékelték azt a törődést, amely a szolgáltatással még inkább kézzelfoghatóvá vált.  Nem volt kérdés számunkra, hogy igenis van szerepünk abban, hogy hozzájáruljunk a családok egészség-tuningjához.” – mondta Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. 

 

„Mi abban hiszünk, hogy az általunk nyújtott orvosi tanácsadásra minden családnak szüksége van! Azon dolgozunk nap mint nap, hogy minél többek számára elérhető legyen a korszerű orvosi tudás és innovatív megoldásokkal kössük össze a betegeket az orvosokkal. A legtöbb esetben olyan kérdésekkel keresik orvosainkat, melyeket egy korábbi vizsgálat vagy vizit során nem tudtak vagy nem mertek feltenni. Illetve jellemzőek azok a megkeresések is, amikor alapvetően egy megerősítésre van szükség vagy egyszerűen közösen értelmezni a leleteket és a továbblépés menetét. A Telekomban kiváló partnerre találtunk, aki e – hitvallásunk szerint minden család számára alapvető és komoly értékkel bíró – szolgáltatásunkat nagy számú kiemelt ügyfélköre és családtagjaik számára teszi elérhetővé.” – mondta Dr. Karai Gábor, a Teladoc Hungary Kft. Ügyvezető igazgatója. 

 

A Magyar Telekom célja, hogy mindig a leginnovatívabb és legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsa ügyfelei számára, és folyamatosan javítsa az ügyfélélményt. A szolgáltatás bevezetése újabb bizonyíték arra, hogy törekszik az ügyfelek életminőségének javítására és az új technológiák alkalmazására. A szolgáltatás részleteiről bővebb információk a Telekom weboldalán találhatók: https://www.telekom.hu/telekom-egeszseg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01