Népszerűek voltak az elmúlt félévben a logisztikai események és oktatások
A Business Superbrands 2024 díjas Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) az első félévben 19 rendezvény keretein belül ismertette a logisztika aktualitásait több mint 1000 érdeklődő számára. Emellett a népszerű Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzésük keretein belül, hat hónap alatt közel 400 hallgatónak szerveztek oktatásokat is.
Országszerte várták logisztikai programok az érdeklődőket
Többek között versenypiaci szereplőkkel és felsőoktatási intézményekkel együttműködve 2024 első félévében Magyarország legnagyobb múlttal rendelkező logisztikai szakmai szervezete 19 alkalommal szervezett logisztikai tematikájú rendezvényt. A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) működésében kiemelt szerepet tölt be, hogy a logisztika világát közelebb vigye a terület iránt érdeklődőkhöz. Ennek részeként pedig Budapesten, Budaörsön, Békéscsabán, Egerben, Hatvanban, Kecskeméten és az online térben is szakmai eseményeket szerveztek, több mint 1000 érdeklődő részvételével.
„Túl vagyunk a 2024-es esztendő első felén. Visszatekintve a mögöttünk hagyott hónapok eseményeire összességében elmondható, hogy magas szakmai színvonalú rendezvényekből és programokból álló, sűrű eseménynaptárt hagytunk magunk mögött” – mondta Dr. Doór Zoltán, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
Hozzátette: több egyetemmel, számos versenypiaci szereplővel és például a Magyar Honvédséggel is folyamatos az együttműködésük annak érdekében, hogy a továbbiakban is magas színvonalú, naprakész logisztikai ismereteket tudjanak átadni az érdeklődőknek.
Továbbra is közkedveltek a logisztikai képzések
A szakmai szervezet nagy múltú oktatási tapasztalattal rendelkezik, hiszen legnépszerűbb tanfolyamukat, a Felsőfokú Logisztikai Menedzser (FLM) képzést rendszerint éves szinten több száz hallgató abszolválja. A logisztikai képzést a koronavírus-járvány megjelenése óta már online formában is rendszeresen elindítják, sőt számos esetben vidéki oktatásokat is tartanak. Ennek részeként az első félévben 3 budapesti, 3 online és 1 nyíregyházi csoportot is elindítottak, összesen 154 fővel.
„Az első félévre áthúzódó tavaly indult tanfolyamok létszáma 228 fő volt, így az első félévben képzettek száma 382 fő volt. Ebből pedig már 80 fő tett vizsgát is” – emelte ki Dr. Doór Zoltán.
Mozgásban a logisztikai szakmai szervezet
Az idei év második felére tervezett eseményeikkel továbbra is szakmailag színes és eredményes programokat szeretnének nyújtani az érdeklődőknek.
„Terveink szerint mind számosságát, mind szakmai változatosságát tekintve programkínálatunk el fogja érni a megszokott színvonalat” – hívta fel a figyelmet a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
A logisztikai szakmai szervezet eddigi elkötelezettségét a magas színvonalú szolgáltatások iránt a Business Superbrands 2024 cím elnyerése is igazolja. Azonban amellett sem szabad elmenni, hogy ez évben már a 30. Logisztikai Évkönyv megjelenése várható, amely nemcsak jubileumi, de egyben egy évente megjelenő unikális kiadvány is a szektorban. A mű rendszerint DOI-számmal ellátott tanulmányokból tevődik össze, így például szakdolgozatok elkészítését és a továbbképzést is magas szinten támogatja. Szerzői évről évre a logisztika világának legkiemelkedőbb szakembereiből tevődnek össze, köztük versenypiaci szakemberekből és egyetemi oktatókból.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
- Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
- Különleges installációval ünnepli a Föld napját a Prologis
- Jön a jubileumi Logisztikai Évkönyv
- 500 millió eurót lehetne spórolni a vegyes elektromos flottákkal
- Egyre több városból érdeklődnek a Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzés iránt
- Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus
- Kilőtt az igény a kiszervezett fulfillment szolgáltatásokra, fontos év jön a webáruházak számára
- Debütált a Logisztikai Évkönyv 2024
- Kritikus fordulópont előtt állhat a logisztikai szektor
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Az eMAG több mint 1 millió, “Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viselő ajánlattal készül november 15-ére
Az eMAG Black Friday, a cég legtöbb ajánlatot kínáló napja 2024. november 15-én a kora reggeli órákban veszi kezdetét. Erre a napra az eMAG több mint 1,3 millió ajánlatot készített elő, amelyek közül több mint 1 millió az „Az év legjobb ára nálunk” jelvényt viseli majd. Így 2024-ben tíz ajánlatból majdnem nyolcnál az eMAG-on az „Az év legjobb ára nálunk” felirattal lesz feltüntetve. Ezek az ajánlatok több ezer Marketplace partner ajánlatait is tartalmazzák.