A 3Com megszünteti az Audreyt
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2001. március 21. 23:39
A 3Com bejelentette, hogy júniustól megszünteti Audrey nevű web-szörf berendezésének gyártását, és vele együtt a tavaly júniusban 80 millió dollárért vásárolt Kerbango internetes rádiót.
A cég minden hasonló, az elmúlt évben létrehozott osztályát feloszlatja, mert a jelek szerint a vásárlók nem vevők az Audreyhoz hasonló 499 dolláros megoldásokra, melyek leegyszerűsített szörfölést tesznek lehetővé, vagy ha mégis, akkor nem volt megfelelő a termék bevezetésének időpontja. Mára kiderült, hogy szinte minden hasonló termék elbukott a piacon, a Netpliance, mely az I-opener internetterminállal szeretett volna sikereket elérni, már bejelentette, hogy leállította berendezés értékesítését, és nagymértékű elbocsátásokra készül. Bruce Claflin, a 3Com vezetője szerint bebizonyosodott, hogy az ilyen gépek kifejlesztése a vártnál tovább tart, és több pénzt emészt fel, nyereségessé válásuk a belátható jövőben nem valószínűsíthető - írta a ZDNet. A remény azonban tovább él más cégekben, a Sony eVilla készülékével, az Intel Web pad berendezéssel készül megjelenni a piacon.
Kapcsolódó cikkek
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél
- Amazon.com: közel négyszeres eredményjavulás
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- Építőipari kiegészítő ERP a HostLogic-tól
- A HP megvásárolja az Opsware szoftvercéget