Üzenj hadat a holtidőnek
Magyarországon is megjelent tehát a Nyugat-Európában már elterjedt "Üzenj hadat a holtidődnek" szemlélet, amely a mobiltelefont a szabadidő tartalmas kitöltésére alkalmas interaktív eszköznek tekinti. Ezt támasztja alá a tavaly decemberben a Pannon GSM-nél megjelent PanaGotchi sikere. Magyarország első, SMS-ben vagy WAP-on keresztül gondozható elektronikus kedvence eddig több mint tizenkétezer előfizető szívét hódította meg, akik a statisztikák tanúsága szerint rendszeresen foglalkoznak a virtuális lényecskével. Ugyancsak kedvező fogadtatásban részesültek az olyan új, WAP alapú alkalmazások, mint a városi tájékozódást segítő Navigátor vagy a Bioritmus program, a legjobb megfejtéseket nyereménnyel jutalmazó IQ teszt pedig már a fejlődés távlati lehetőségeiből ad ízelítőt.
A Panon GSM szakemberei a korábbi játékos szolgáltatások kedvező tapasztalatain felbuzdúlva indították az újabbakat: a PannonKvízt és W@P-VICC-et.
Kapcsolódó cikkek
- Pannon: 18,494 milliárd forint EBITDA
- Pannon: a pénzügyi stabilitáson volt a hangsúly
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője