Rekord értékű e-mailes hirdetés
Zsigó József, 2001. május 10. 21:49
Az eMarketer felmérése szerint az e-mailes hirdetéseket elkerülte a visszaesés, sőt rekord értéket érhet el 2001-ben.
A Merrill Lynch piaci elemzője szerint az internetes hirdetések piaca jelentősen beszűkült és év végéig sem fogja meghaladni a tavalyi szintet, az e-mailen küldött hirdetések viszont dinamikusan növekednek, és ebben az évben 110 százalékkal lesznek magasabbak, mint 2000-ben. Ennek oka abban rejlik, hogy az e-mail sokkal személyesebb, mint egy közönséges banner, könnyebben tehető interaktívvá és így majd tízszer hatékonyabb, mint más hirdetési formák. Jóval gyorsabbak is az e-mailes reklámok: míg a bannerekre 6-8 hetet kell várni, egy jól szerkesztett e-mail már 48 órán belül elküldhető 2 centért.
Hasonló jelentést tett közzé a Jupiter Media Metrix is. Ez a cég is a bannerhirdetések, sőt az internetes reklámok egészének visszaesését jósolja, és szerintük az 5,9 milliárd dolláros összbevételből 2,1 milliárdot e-mailekre költ a szakma írja az Internet News.
Kapcsolódó cikkek
- A spammerek felfedzeték a PDF-et
- Szöveges hirdetés vállalati logóval
- Árcsökkenésre várva: lassuló PC eladások
- Kimentek a divatból a vírusok?
- Várakozások feletti PC-eladások
- Fej fej mellett az Internet Explorer és a Firefox
- A szervezetek nem tudják szavatolni a személyes adatok biztonságát
- IT: Amerika a legversenyképesebb, Magyarország térségi első
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Fokozottan veszélyeztetett a hazai KKV-k informatikai rendszere