A francia internetezők többsége borbarát

MTI Sajtóadatbank, 2001. május 18. 09:29
A francia internetezők elsöprő többsége, 83 százaléka szereti a bort, 51 százalékuk hetente legalább egyszer fogyasztja – tartalmazza egy felmérés, amelyet a Bordeaux-ban csütörtökön nyíló Vinexpo borkiállítás szervezői rendeltek.
A statisztikai arány azért fontos, mert egyébként a franciáknak "csupán" 60 százaléka kedveli a bort. A borosok nagyobb aránya az internetezők között különben nem a cyberterek és a szőlőből készült ital közötti rejtélyes összefüggéssel, hanem prózai okokkal magyarázható: a francia internetezők többsége férfi, és vásárlóerejük nagyobb, mint az átlagé.

A bort amúgy nem internetezés közben kortyolgatják, hanem családi találkozások alkalmával.

A vizsgálat több országra is kiterjedt. Így például kitűnt, hogy a francia internetezők 19 százaléka fogyaszt minden nap bort, a brit internetszerelmesek 16 százaléka, a német internetezőknek azonban alig 9 százaléka nyeli naponta.

Azt, hogy a német szörfözők mennyi sört fogyasztanak, nem kutatták az AFP által ismertetett felmérésben.

Kulcsszavak: felmérés trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36