MatávCom: márkaépítés Ogilvy & Matherrel

Kovács Attila, 2001. május 24. 20:15
Az információt felhasználó emberre és az informatika alapját képező bináris számrendszerre, a digitalizálódó világot jelképező 0-ra, illetve 1-es számra épül a MatávCom új céges termékarculatát építő kampányának kreatív anyaga – jelentették be a rendszerintegrátor május 24-i sajtótájékoztatóján.
Az arculatváltás egyrészt többféle új hirdetés megjelenítését jelenti egy országos gazdasági hetilapban, illetve tíz megyei napilapban, továbbá négy MatávCom-termék (comHost, comFlow, comHouse és a készülő comTrack) piaci bevezetését, piacerősítő kampányát segíti. Kérdésre válaszolva Klopfer Péter marketingigazgató elmondta, hogy idén még várható az új arculati hirdetések online médiában való megjelenése is.
Kulcsszavak: +céginfo Matávcom

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36