Idén minden öt eladott kivetítőből egy Sony lesz
, 2001. május 28. 12:12
A Sony Display tovább erősíti piacvezető szerepét az európai LCD kivetítők területén; korábbi becslések szerint a vállalat az év végéig valószínűleg több mint 20 százalékos piaci részesedést szerez Nyugat-Európában.
A Sony Display 2001 első negyedévének végére 15 százalékos eredménnyel megtartotta piacvezető helyét. A Decision Tree Consulting független felmérése alapján ez a kiváló pozíció nagy mértékben javul az év folyamán, ahogy a kivetítőpiac különösen az ultrakönnyű készülékek területén tovább bővül. A költségvetési előrejelzésekre alapozott legfrissebb adatok a Sonyt egy olyan piacon helyezik a vezető LCD kivetítő szállító stabil pozíciójába, amelyen egyre nagyobb a kínálat.
A Sony nemrég mutatta be a széria egy újabb modelljét, a VPL-CX3-at. A jelenlegi ultrakönnyű család minden funkciója mellett a CX3 rendelkezik majd Memory Stick képességgel is, amely számítógéptől független bemutatókat is lehetővé tesz.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony is a CMOS iparba fektet
- Síkképernyős tévé-üzletágát is eladja a Philips
- Az ASUS LS201 LCD monitor nyerte a RedDot termékdesign díjat
- Szlovákia - 1700 új munkahelyet teremtenek a monitorgyárak
- 24"-es Iiyama LCD HDMI-interfésszel
- A Nintendo piaci tőkeértékben megelőzte a Sonyt
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára