A Vivendi fenntartja érdeklődését az Antenna Hungária iránt
A vezérigazgató kifejtette: ha a tulajdonos részéről kialakul egy tiszta kép arra vonatkozóan, mit kíván tenni az AH-val, a Vivendi is el tudja dönteni, érdemes-e leülnie tárgyalni. Az MTI érdeklődésére az igazgató elmondta, hogy nagyon pontos elképzeléseik vannak arról, hogyan integrálnák a két céget, ám ennek részleteit nem ismertette. Utalt azonban arra, hogy a piaci versenyben egy bizonyos méret elérése nagyon fontos, s ráadásul a Vivendi olyan nemzetközi kommunikációs cég, amelynek több televíziós műsora is van. A vezérigazgató ezzel összefüggésben kifejtette azt is, hogy a Vivendi számára hasonlóan más vállalkozásokhoz prioritás az ügyfélszerzés. Hozzátette: az AH tevékenységéből adódóan nagyon sok háztartáshoz eljut, s ezt az előnyt ki lehetne használni.
Kapcsolódó cikkek
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- A Swisscom Broadcast 5.250 forintot ajánl az AH-részvényekért
- Kifizették az Antenna Hungáriáért a majd 47 milliárdot
- Milliárdokat fektet az Antenna Hungáriába a Swisscom
- A Firthlion növelte részesedését az Antenna Hungáriában
- AH privatizáció: az EDR tender nem jelent többlet kockázatot a kisbefektetőknek
- Nevet váltott és profilt bővített az Eduweb
- Az Antenna-csoport a távoktatás piacára lép
- MDF: Függesszék fel az Antenna Hungária Rt. privatizációját!
- Átadta létesítményeinek üzemeltetését az Antenna Hungária