Jobpilot: féléves értékelés, új szolgáltatás
Az első negyedévben a Jobpilot vállalatcsoport 13,2 millió eurós forgalmat tudhat magáénak, ami 18 százalékos emelkedést jelent 2000 utolsó negyedévéhez viszonyítva. A működési költségekből adódó veszteség is 3 millió euróval alacsonyabb az előző negyedévhez képest.
Az operatív költségek csökkentése természetesen nem érinti az újabb szolgáltatások bevezetését. Júniustól a Jobpilot oldalain a hirdetést elhelyezni kívánó cégeknek egy új megoldás áll rendelkezésükre: a server-alignment, magyarul szerver-összekapcsolás. A rendszer lelke egy olyan speciálisan kialakított program, amely automatikusan, napi szinten összehasonlítja a Jobpilot és az ügyfél szerverén található álláslehetőségeket: az új ajánlatokat a Jobpilot szervere felveszi saját adatbázisába, míg a már betöltött pozíciókat törli hirdetési listájáról. Ennek a "szervertükrözés"-nek az előnye, hogy a cégek gyorsabban és hatékonyabban tudják naprakész információikat és a cég arculatának megfelelően kialakított álláshirdetéseiket a potenciális munkavállalók felé kommunikálni. A pályázók pedig mindig csak friss, még betöltetlen álláslehetőségeket találnak a Jobpilot oldalán. A szerver-összekapcsolás lehetőségét már a Jobpilot magyarországi irodája is kínálja ügyfelei számára (www.jobpilot.hu).
Az ez évben bevezetett új szolgáltatás az ASP alapú Jobpilot workflow rendszer új fogyasztói szokásokat hívott életre. Ez az alkalmazás a cégek HR feladatainak irányításában nyújt támogatást, mivel általa költséghatékonyabbá, rugalmasabbá és kevésbé időigényessé válik a munkaerő-toborzás: segít például online hirdetések saját kialakításában. A Jobpilot workflow tulajdonképpen egy olyan folyamatirányítási rendszer, amely a teljes online munkakerő-felvételi eljárást segíti kézben tartani.
Megfigyelhető volt, hogy az első fél év során az elektronikai és az információtechnológiai (IT) szektor volt a legnyitottabb a workflow szolgáltatás iránt. Hasonlóan nagy érdeklődés volt tapasztalható az FMCG és személyzeti tanácsadó cégek, a bankok és biztosítók oldaláról, azonban a faipari vállalkozások újdonság iránti hajlandósága és fogékonysága inkább kuriózumnak számított.
Szintén júniusban indult a Jobpilot magyarországi weboldalán a "Nagy nyári játék". A játék egész nyáron, négy fordulóban zajlik, melynek keretein belül az oldalra látogatók a Jobpilottal kapcsolatos kérdésekre válaszolva értékes, a nyári utazással kapcsolatos nyereményekhez juthatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Új kereskedelmi vezérigazgató-helyettes a Montana Zrt-nél
- Kinevezték Hernádi Józsefet a Sun ügyvezetőjének
- AMD negyedév: veszteség, növekvő forgalom
- Várakozás alatti Google-nyereség
- Az Ericsson továbbra is megbízható teljesítményről számol be
- IFS: Kiemelkedő licencbevétel-növekedés
- Új SLR érzékelő gyárat épít a Canon
- Új vezérigazgató az EDS élén
- Az Oracle megvásárolja a Bharosa vállalatot
- Az Accenture új szolgáltató központot nyitott Brno-ban