Csoportos vásárlás az origo és az aXio együttműködésében

, 2001. július 26. 12:12
„Áreső” néven csoportos, ezáltal kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít az aXio, az origo partnersite-ja. A szolgáltatás lényege, hogy a kínált termék ára minden érdeklődő számára annál kedvezőbb, minél többen döntenek úgy, hogy megvásárolják azt.
Az áresőben a termékek ára sávosan csökken, a sávokat a terméket eladni kívánó partner határozza meg. Az egyes sávok a vevők számától teszik függővé a termék árát, így például az egy vásárló esetén már életbe lépő 1-3 százalék kedvezmény 10-20-30 vevő esetén akár a 30 százalékot is elérheti, az eladó döntése alapján. Így tehát ha csak egy vásárló jelentkezik, az is a bolti árnál olcsóbban jut hozzá a kiválasztott árucikkhez. A vásárló minden esetben automatikusan értesítést kap az áresőtől, ha a termék ára elért egy kedvezményesebb sávot, és lehetősége nyílik arra is, hogy csak a legkedvezőbb ár elérése esetén vásárolja meg a terméket.

A szolgáltatás a termékek eladói számára egyszerre nagy számú vevőt képes biztosítani, ami lehetővé teszi, hogy a kereskedők rövid idő alatt nagy tömegű értékesítést hajtsanak végre, minimális költséggel.

Az áreső indulásként ötféle tárgyat kínál a vásárlók részére. Az első körben Panasonic videót, discmant, walkmant, Canon nyomtatót, Logitech vezeték nélküli egeret.

Kulcsszavak: onlineszolg Origo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32