Csoportos vásárlás az origo és az aXio együttműködésében

, 2001. július 26. 12:12
„Áreső” néven csoportos, ezáltal kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít az aXio, az origo partnersite-ja. A szolgáltatás lényege, hogy a kínált termék ára minden érdeklődő számára annál kedvezőbb, minél többen döntenek úgy, hogy megvásárolják azt.
Az áresőben a termékek ára sávosan csökken, a sávokat a terméket eladni kívánó partner határozza meg. Az egyes sávok a vevők számától teszik függővé a termék árát, így például az egy vásárló esetén már életbe lépő 1-3 százalék kedvezmény 10-20-30 vevő esetén akár a 30 százalékot is elérheti, az eladó döntése alapján. Így tehát ha csak egy vásárló jelentkezik, az is a bolti árnál olcsóbban jut hozzá a kiválasztott árucikkhez. A vásárló minden esetben automatikusan értesítést kap az áresőtől, ha a termék ára elért egy kedvezményesebb sávot, és lehetősége nyílik arra is, hogy csak a legkedvezőbb ár elérése esetén vásárolja meg a terméket.

A szolgáltatás a termékek eladói számára egyszerre nagy számú vevőt képes biztosítani, ami lehetővé teszi, hogy a kereskedők rövid idő alatt nagy tömegű értékesítést hajtsanak végre, minimális költséggel.

Az áreső indulásként ötféle tárgyat kínál a vásárlók részére. Az első körben Panasonic videót, discmant, walkmant, Canon nyomtatót, Logitech vezeték nélküli egeret.

Kulcsszavak: onlineszolg Origo

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34