Az AOL kékre festi a "Die Welt"-et
FeriMesz FeriMesz, 2001. július 30. 20:59
Az AOL halmozza szokatlan reklámötleteit: nemrég megvásárolta a hamburgi Volksparkstadion nevét - az épület új neve "AOL Arena" lesz. A legújabb hírek szerint a következő meglepő reklámfogás Németország egyik legnépszerűbb újságját, a Die Welt-et érinti.
A lap augusztus 4-i kiadása az átkeresztelés alkalmából kék színű címoldallal jelenik meg.
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Eldőlt: 1 milliárdos Google befektetés és 300 millió dolláros kölcsön az AOL-nak
- Meghiúsulhat a Google-AOL megállapodás
- A Google részesedik az AOL-ból, nem a Microsoft
- Formálódó Microsoft - Time Warner összefogás a Google ellen a hirdetési piacon
- Az AOL kihátrál a Microsoft támogatását élvező spam-ellenes rendszerből
- Egy gigászi identitászavar végjátéka avagy Requiem az AOL hőskorszakáért
- Az AOL szerint 100 ezer dollárt sikkasztott két vezető alkalmazottjuk