Veszélyes a Nintendo 3DS?
A Nintendo tisztában van vele, hogy negatívan hathat az eladások számára azon bejelentése, miszerint az új 3DS hordozható játék árthat a gyerekek látásának, ugyanakkor úgy gondolják, a fogyasztók őszinte tájékoztatása előbbre való az üzleti érdeknél.
„Akkor is fontosnak tartjuk a fogyasztóink tájékosztatását, ha ez nem feltétlenül hat pozitívan az eladásainkra.” – nyilatkozta a Nintendo elnöke, Satoru Iwata, egy - The Wall Street Journal-ban megjelent - interjújában.
A Nintendo web oldalán jelent meg az a felhívás, hogy a Nintendo 3DS, amely lehetővé teszi a 3D-s verzió szemüveg nélküli használatát, a 6 év alatti gyerekeknél negatív hatással lehet a látás fejlődésére. A készülék azonban 2D módban is működik, a hat év alatti gyerekek számára ezt ajánlják.
A felhívás javasolja, hogy a játék közben óránként rendszeres tartsunk szüneteket, és felhívja a figyelmet arra, hogy a hosszabb használat fáradtságot okozhat. Azonban Iwata sietett leszögezni, hogy a 3DS egyáltalán nem „veszélyes” játék.
Az utóbbi évben a Nintendo eladási statisztikái visszaesést mutatnak. Míg 2009-ben közel 10 millió Wii eszközt adtak el, 2010-ben ez 7 millióra esett vissza. A cég a 3DS eszköztől várja az újabb fellendülést. Mint Iwata elmondta, remélik, március végéig eladnak 4 millió 3DS játékot.
Kapcsolódó cikkek
- Jövőre érkezik a Nintendo Wii játékkonzoljának utóda
- Valóságos biciklivel virtuális tájakon
- 3D Nintendo Wii 2 júniusban?
- Magas ára ellenére gyors felfutást vár a Nintendo a 3DS-től Európában is
- Két ARM CPU lesz a Nintendo 3DS-ben
- A Nintendo mentette meg egy gyerek látását
- Háromdimenziós újdonságokkal versenyeznek a játékkonzolgyártók
- Nintendo 3DS az E3-on
- Hivatalos "szívgyógyszer" a Wii
- Nintendo DS 3D a nyáron
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.