Magas ára ellenére gyors felfutást vár a Nintendo a 3DS-től Európában is
Március 25-én jelenik meg a három dimenziós Nintendo az amazon.de és más európai online áruházak kínálatában. Nem lesz olcsó, ára 250 Euró körül várható, ám a magas ár ellenére a cég nagy forgalomra számít, az első három hétben 900 ezer darabot szállítanak Európába.
Az új termékből az első 12 hónapban földrészünkön 4-5 millió darabot szeretnének eladni. Ez a várakozás csak akkor teljesülhet, ha a Nintendo 3DS sikeresebb lesz a DS nevű elődjénél, amelynél 4 hónapig kellett várni az első millió eladás eléréséig.
A DS készülékek tulajdonosai egy szoftver segítségével át tudják majd hozni a 3DS-re is játékaikat, de ez nem nyit korlátlan másolási lehetőséget, egy játék csak egy új készülékre kerülhet át, egy másodikra már nem. Azt még nem hozták nyilvánosságra, hogy milyen új, eleve a 3DS-re tervezett játékok jelennek meg a készülék debütálásával egy időben.
Kapcsolódó cikkek
- Jövőre érkezik a Nintendo Wii játékkonzoljának utóda
- Valóságos biciklivel virtuális tájakon
- 3D Nintendo Wii 2 júniusban?
- Veszélyes a Nintendo 3DS?
- Két ARM CPU lesz a Nintendo 3DS-ben
- A Nintendo mentette meg egy gyerek látását
- Háromdimenziós újdonságokkal versenyeznek a játékkonzolgyártók
- Nintendo 3DS az E3-on
- Hivatalos "szívgyógyszer" a Wii
- Nintendo DS 3D a nyáron
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.