Zöld lámpa: az Intel megveheti a McAfee-t
Az Európai Bizottság jóváhagyta az Intel és a világ második legnagyobb vírusirtó cégének számító McAfee összeolvadását, és ezzel lehetővé válik, hogy a processzorgyártó idővel már a chipbe beépített vírusvédelemmel szállítsa a PC-k hardverelemeit. Ugyanakkor - és épp ezt szolgálta Brüsszel vizsgálódása - nem történhet olyan, hogy az Intel ezzel technológiai előnyhöz juttatja a McAfeet, a termékek nem optimalizálhatók egyetlen vírusirtóra, minden műszaki információt meg kell osztania a konkurensekkel.
Az Intel az engedélyért cserébe vállalta az introperabilitást, s azt, hogy minden érdemi információt megoszt az IT-biztonsági piac többi szereplőivel. Joaquín Almunia versenyügyekért felelős biztos szerint a döntés mindenek előtt a fogyasztók érdekeit szolgálja, de emellett garantálja a versenyhelyzet fennmaradását is.
A McAfee 7,68 milliárd dolláros, és immár finisbe érkezett felvásárlása a legnagyobb akvizíció az Intel 42 éves történelmében.
Kapcsolódó cikkek
- McAfee Mobile Security 2.0: erős biztonság az okos-telefonok és táblagépek számára
- Az Ivy Bridge Xeon E3-1200 v2 processzorok első részletei
- Új mobilbiztonsági megoldásokkal jelentkezett a McAfee
- Új Intel szerverproceszorok március elejétől
- Intel Ivy Bridge Core i3 mikroprocesszorok első részletei
- Úton a Motorola első Atom meghajtású okostelefonja
- Új Intel Xeon E3-1200 v2 sorozatú CPU-k árai
- Első Intel Atom lapkák mikroszerverekhez
- Intel 10-magos Ivy Bridge Xeon-EP processzor 30 MB L3 gyorsítótárral
- Intel Xeon E5 2400-processzorok ára
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.