Mától Japánban is kapható az iPad 2
Japánban eredetileg Magyarországgal egyidejűleg hozták volna forgalomba az iPad 2-öt, de a földrengés és a cunami szétrombolta ezeket a terveket is, a Távol-Keleten ezekben a hetekben bizonyosan nem jutott volna kellő figyelem az iPadnek. A vihar nagyjából mostanra ült el, már érkeznek a hírek az informatikai üzemek újraindulásáról, így időszerű volt, hogy az Apple is elkezdje a forgalmazást Japánban illetve a térség más országaiban. Az iPad 2 ma végre felkerül a japán kiskereskedők polcaira, és péntektől Hongkongban, Koreában, Szingapúrban és nyolc további országban is kapható lesz. Kínában egy hét múlva, május 6-án forgalomba kerül az iPad 2 Wi-Fi alapú kapcsolatot támogató modellje is.
A teljesen megújult kialakítású iPad 2 harmadával vékonyabb és 15 százalékkal könnyebb az előző iPad modellhez képest, miközben a lenyűgöző élményt nyújtó 9,7 hüvelykes, LED-es háttér-világítású LCD-kijelzője semmivel sem lett kisebb. Az iPad 2 kiemelkedően gyors, valamint impozáns grafikai teljesítményt nyújt az Apple új, kétmagos A5 processzorával. A készülékben két kamera is található: egy előoldali VGA-kamera a FaceTime és a Photo Booth alkalmazásokhoz, valamint egy 720p felbontású HD-videók rögzítésére alkalmas hátoldali kamera, amely első ízben teszi elérhetővé az iPad-felhasználók számára a FaceTime funkciót. Annak ellenére, hogy az iPad 2 vékonyabb, könnyebb, gyorsabb és rengeteg új funkcióval gazdagabb, akkumulátora változatlanul nyújtja az akár 10 órás megszokott üzemidőt.
Kapcsolódó cikkek
- iPad 2 8GB – Pénztárcakímélő Apple tablet?
- Egy hét múlva debütál az iPad 3
- iPad 3 premier március első hetében?
- Megérkezett az iOS 5 hivatalos frissítése: iOS 5.0.1
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Kulisszatitkok: 2012-ben minden Apple-termék megújul
- Apple iCloud: automatikus és könnyed megosztás
- 130 millió könyv az Apple iBookStore-ból
- Hatmillió eurós segítség Japánnak a Siemenstől és dolgozóitól
- A kiberbűnözők hasznot húznak a tragédiákból
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.