Sony Ericsson Xperia Mini Pro a Vodafone-nál
Éppen a méretnövekedésnek köszönhetően a karcmentes felületet kapott kijelző a korábbi 2,55 hüvelyk helyett immár 3 hüvelykes lett, a felbontásban pedig 320x240-ről 480x320-ra nőtt. Ráadásul elődjétől eltérően ez a kijelző már képes a többujjas vezérlésre is.
Ezeken kívül is szolgál újdonságokkal a piacon elérhető egyik legkisebb okostelefon: processzora több mint másfélszeresére gyorsult, hiszen az 1 GHz-es Qualcomm Snapdragon került bele, amihez 512 MB memória csatlakozik, ami egy micro SD kártyával 32 GB-ig növelhető.
Az 5 megapixeles felbontású kamera a LED-vakuval az elődhöz hasonlóan megmaradt, újdonság viszont a 8xos digitális zoom, ami eddig teljesen hiányzott, illetve igény esetén már 12 órányi videoanyag is rögzíthető.
A fekete és fehér színekben elérhető okostelefon az Android operációs rendszer 2.3-as verziójával, vagyis Gingerbread-el kerül a Vodafone polcaira.
Kapcsolódó cikkek
- Mobiltelefonálási szokások – Álhívás és függőség
- Két új okostelefon az LG-től, Android 2.3-mal
- Motorola FIRE XT – Stílusos és megfizethető
- Három új Blackberry
- Bad Company 2 már a Sony Ericsson Xperia PLAY telefonokon is
- T-Mobile: Itt a Sony Ericsson Xperia PLAY, a szenvedélyes játékosok okostelefonja
- Telenornál kapható a Sony Ericsson Xperia neo
- LG Optimus 3D: Dupla mag, dupla csatorna, dupla memória és 3D
- Megérkeztek a Sony Ericsson új Xperia androidos okostelefonjai és Smart Extras tartozékai
- A Facebookon mutatta be két új készülékét a Sony Ericsson
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.