Kirill pátriárka a "lájkolás" ellen
Kirill pátriárka szerdán az internetes önreklám és a beszélgetős tévéműsorokban szereplés befejezésére utasította a pópákat.
" Ne adja Isten nekünk egyháziaknak, hogy a bloggokban, vagy a sajtóban szégyenítsenek meg bennünket. Ha egyszer ezt tesszük, csapdába esünk és mindent megteszünk annak érdekében, hogy megtartsuk az elért népszerűséget. Milyen könnyű átlépni a határt és megfeledkezni pásztori felelősségünkről"- idézi Kirill sajtószolgálata a pátriárka figyelmeztetését.
Arra is felhívta a figyelmet, hogy a talk-show feladata a szórakoztatás. Véleménye szerint a beszélgetős műsorokban részt vehetnének viszont a laikusok, akik a keresztény erkölcsi álláspontot védelmezhetnék, mert helytelen lenne teljesen kivonulni a közéleti televíziós vitákból.
Kirill pátriárka szerint az ortodox egyházat nem a közvélemény, nem a kedvező, vagy negatív visszhang, nem a "lájkolások" mennyisége vezérli, hanem az, amit Isten nyit meg számukra az ima során a lelki gyakorlatban.
Az utóbbi hetekben az orosz ortodox egyház és Kirill pátriárka többször került a sajtó érdeklődésének középpontjába, hatalmas társadalmi visszhangot keltve. Közöttük említi a gazeta.ru internetes hír-és elemző portál a pátriárka 30 ezer dolláros Breguet karórájának kiretusálását az egyház honlapján elhelyezett fotóról.
Az orosz ortodox egyház viszont azt sérelmezi, hogy szándékosan lejáratják az egyházat a társadalom előtt.
A múlt vasárnap az egyház főtemplománál, a moszkvai Megváltó Krisztus székesegyháznál a hit védelmére össztársadalmi imát tartottak, amelyen több mint 50 ezer ember vett részt.
Kapcsolódó cikkek
- Sport és egészség Androiddal
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
- A táblagépek vetnek véget a PC-korszaknak (1. rész)
- Dolgozz Otthonról Nap: április 21-én először Magyarországon
- A Sztakipédia a World Wide Web 2012 konferencián
- Ingyenes wifit indított a II. kerület
- Világhálós guillotine-os birkavágás - vagy kegyelem
- Új tévénézési szokások hazánkban
- Megjegyezni vagy megfejteni könnyebb a jelszavakat? (2. rész)
- Megjegyezni vagy megfejteni könnyebb a jelszavakat? (1. rész)
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.