Szülői felügyelet szoftver az új Sony VAIO notebookokon
A Sony és a McAfee vírusirtó gyártó cég együttműködésével ingyenes, könnyen használható és gyorsan konfigurálható szoftvert kap minden új Windows8 VAIO vásárló, amely segítségével biztonságosabbá válik az internethasználat a gyermekek számára.
Az online gyermek- és családvédelem érdekében a Sony McAfee szülői felügyelet rendszert telepít minden Európában értékesítésre kerülő Windows 8 VAIO eszközre.
A Sony felmérése szerint Európában a gyermekek már öt éves koruktól hozzáférhetnek az internetképes eszközökhöz, és tízből hat szülő rendszeresen engedi gyermekét felnőtt felügyelet nélkül szörfölni az interneten. A szoftver segítségével a szülők elérhetik, hogy a gyermekeik magabiztosan és felelősségteljesen használhassák a világhálót, miközben csak biztonságos tartalmakhoz férnek hozzá.
A szoftver egyszerűen megtalálható, a felügyeleti rendszer felugró ablaka jelzi a felhasználóknak, hol konfigurálhatják a beállításokat, melyet a lekattintást követően percek alatt elvégezhetnek. A tálcán is megjelenő ikon pedig a későbbi ellenőrzéseket és frissítéseket megkönnyítésére szolgál.
A McAfee szülői felügyelet rendszere mostantól az összes jelenlegi és jövendőbeli Európában értékesített Windows 8 operációs rendszerrel ellátott VAIO modelleken elérhető: VAIO Duo 11, VAIO Tap 20, VAIO T-13, VAIO E-14P, VAIO L-sorozat. A szoftver 2013. tavaszától már az orosz piacra szánt gépeken is megtalálható lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Érintőképernyős VAIO Ultrabook
- McAfee Mobile Security 2.0: erős biztonság az okos-telefonok és táblagépek számára
- Egyedülálló Anti-Theft szolgáltatás a Z830/Z930 Toshiba Ultrabookokhoz
- Érdemes betartani a biztonságos online vásárlás szabályait
- Csaknem ötven ország szövetkezik a gyerekek internetes szexuális zaklatása ellen
- Sokféle ingyenes netes gyermekvédő zár létezik, de kevesen használják
- Szigorodhat a webes gyerekzár az Egyesült Államokban - Készül az új adatvédelmi szabályzat
- Plan X: előtérbe kerülhet a kiberhadviselés - Valóban veszélyes a nagyobb nyilvánosság?
- A felhasználók fele nem ismeri fel az adathalász üzeneteket
- Kibertér-konferencia: a magánélet nagyobb védelmére van szükség
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.