Elrajtolt a megújult Gmail
A keresőóriás a mai napon útjára engedte a frissített Gmail klienst az Android platformon. A szoftver 4.5-ös verziója nem csak kezelőfelület, hanem funkcionalitás terén is rengeteg újdonságot tartalmaz.
A múlt héten tudta meg a világ, hogy frissül a GMail kliens az asztali gépeken, az iOS platformon és az Android rendszeren is. A megújult szoftverre már nem kell sokat várni, ugyanis a Google a mai napon elérhetővé tette azt az általa felvesztett mobil rendszeren. Ha tehát androidos felhasználó vagy, már csekkolhatod is a Play Áruházban a GMail frissítést, amit egyébként a 4.5-ös verziószám jelöl.
Ha még nem áll rendelkezésre az update, akkor sem kell aggódni, hiszen legfeljebb néhány nap lehet hátra az érkezéséig. (Amennyiben nagyon türelmetlen vagy, az Android Police jóvoltából külön
az alkalmazást, ám mi semmilyen felelősséget nem vállalunk vele kapcsolatban.)
Hogy mik az újdonságok? Nos, a múlt héten már részben kitárgyaltuk, hogy milyen előrelépésekkel kecsegtet a frissítés, de most részletesebben leírjuk, kifejezetten az androidos verzióra vonatkozóan: rengeteg újítást kap a kezelőfelület, például eltűnik az alsó menünégyes, s a három pontot kell használunk helyettük, a frissítés gombot pedig a függőleges, lefelé irányuló húzás gesztusa váltja ki (így frissítünk a Facebook alkalmazásban is). A menüsort praktikus módon balról húzhatjuk be, a beszélgetések könnyebb átláthatóságát pedig a partnerek képének megjelenítése segíti – már, ha van nekik. A kukában és a spam mappában lévő leveleket immár egyetlen érintéssel törölhetjük.
Az asztali kliensben a leveleket különböző kategóriákba sorolhatjuk az új fülek segítségével, így minden eddiginél könnyebbé válik az e-mailezés. Az alábbi videó ezeket a fülecskéket (Tabs) és az okos címkéket (Smart Labels) mutatja be.
[Forrás: AndroidPolice]
Kapcsolódó cikkek
- Újítottak a Google naptár Android változatán
- Újabb Gmail frissítés az átláthatóbb levelezésért
- Chrome újítások minden platformon
- A Windows Phone lekörözte a BlackBerryt
- Az Android továbbra is uralja az okostelefon piacot
- iOS-en is elérhető a Google Now
- Megújult a YouTube iOS alkalmazása
- Az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban
- Gmail a kezdetektől
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.