Jövőre nyit Google Glass alkalmazás áruháza
A hír először a New York Times Magazine-ban jelent meg, majd a Google is megerősítette a hírt a Marketing Landen, miszerint jövőre megnyílik a Google Glass App Store.
Jövő évig kell várniuk a Google Glass felhasználóknak, hogy az eszköz saját alkalmazásboltjában vásároljanak, tötlsenek le applikációt, valamint a fejlesztőknek is, hogy előrukkoljanak szerzeményeikkel.
A Google szóvivője tegnap erősítette meg ez irányú tervüket, a New York Timesban megjelentekre reagálva. Arról azonban nem tudtunk meg semmit, hogy ez az áruház a Google Play részeként vagy önállóan működne.
Addig azonban, amíg nem érkeznek a hivatalos appok, számtalan nem hivatalos forrásból is hozzájuthatnak a felhasználók a Glasshoz fejlesztett alkalmazásokhoz. Íme egy oldal, amely rendszerezi azokat a site-okat, ahol megtalálhatjuk ezeket.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- A Nestlé csokijáról nevezik el az új Androidot
- A Google Glass forradalmasítja a keresési szokásokat
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Laurel alkalmazása kapott elsőként tanúsítványt
- A Street View az óceánokat is meghódítja
- Windows Phone támogatással bővülhet az Instagram
- Megkezdi Magyarországon a hátizsákos és biciklis képkészítést a Google
- A Waze felvásárlás első eredményei
- Lemaradásban az Android az alkalmazások terén
- A vásárlási láz kezdetét vette
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.