Az év legjobb céges honlapjai
A honlap a vállalkozások piacszerzésének, a vevőkör bővítésének fontos eszköze, hiszen egyre többen tájokózódnak illetve vásárolnak interneten. A jó weboldal kitörési lehetőséget nyújt a stagnálásból, a versenyképesség megőrzésének egyik záloga. A Budapest Bank „Üzleti siker honlappal” pályázatával azokat a kis cégeket kereste, amelyek hatékonyan használják ki az online térben rejlő lehetőséget.
Több mint száz, a legkülönfélébb területen működő vállalkozás pályázott a bank „Üzleti siker honlappal”-díjára. A pályázatokat értékelő szakmai zsűri többek között a weboldalak logikus felépítését, átláthatóságát és egyszerűen kezelhetőségét értékelte, valamint azokat a szolgáltatásokat és tartalmakat, amelyek megkönnyítik az online tájékozódást és a vásárlást –azaz hatékonyan járulnak hozzá az üzletmenethez.
A díj nyertese a www.lednagyker.hu oldal lett, amely nemcsak termékeivel, de a honlapján elérhető energiamegtakarítás kalkulátorával is a villamosenergia-használat csökkentését segíti elő. Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, a pályázatokat értékelő grémium tagja úgy véli, hogy ez a honlap jól kezelhető, átlátható és esztétikus. Kedvet csinál a felhasználónak, és bizalmat is kelt. Vállalati és lakossági ügyfelek számára egyaránt használható, informatív és emellett az interaktivitásra is hangsúlyt fektettek. Ideálisan köti össze a kellemest a hasznossal.
Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője átadja az oklevelet Szórádi Bencének, a szakmai zsűri nyertes lednagyker.hu oldalt üzemeltető JCQ Hungary Kft. ügyvezetőjének
A zsűri emellett tíz honlapot közönségszavazásra bocsátott, amelynek nyertese – a több mint 6300 szavazat közel 70%-át bezsebelő – www.oszkar.com lett. A 2007 vége óta működő Online Személyfuvar Közvetítő Rendszer, nevéből adódóan igen hasznos tevékenységet lát el: az utazni vágyók fuvart, az unatkozó autósok pedig útitársat találhatnak a felületen, amelynek már 80 ezer regisztrált felhasználója van.
Erdei Zsuzsa átadja az elismerést igazoló oklevelet Gyürüs Máténak, a közönségszavazás nyertes oszkar.com oldalt üzemeltető Oszkar.com telekocsi Kft. ügyvezetőjének.
A Budapest Bank a díjjal nemcsak a legjobbakat akarta elismerni, hanem a jó példák megosztásával más vállalkozások hatékony működését is szeretné segíteni. A pénzintézet más kezdeményezésekkel is ösztönzi, és támogatja a mikrovállalkozásokat, hogy használják ki az online jelenlétben rejlő lehetőségeket.
„A kis cégek több területen is hátrányban vannak a nagyobbakkal szemben, például nincs dedikált ember és megfelelő erőforrás a különböző üzleti területekre, így az értékesítés erősítésére sem. Több programot és eszközt is biztosítunk ezért számukra, amelyek a piacszerzésben fontos szerepet játszó online jelenlétet és ezzel a sikeresebb működést támogatják” – mondta Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője.
A bank idén ősszel vezette be például az Üzletélénkítő Programot, amelynek keretében meglévő és most számlát nyitó ügyfeleinek ingyenes honlap és webshop készítést, illetve azok 1 évig díjmentes működtetését biztosítja. Az új webáruházhoz a bank V-POS terminált is kínál, így az online üzlet vásárlói egyszerűen és gyorsan fizethetnek bankkártyájuk.
Kapcsolódó cikkek
- CSR Hungary díjjal jutalmazták az Unilevert
- Megvan a Lenovo Motivátor Nagydíjának legjobb ötlete
- Hátrányos helyzetű gyermekek oktatását segíti az SAP
- Átadták az NJSZT 2013. évi kitüntetéseit
- SuperSong néven zenei versenyt indít a Sony
- Európa legzöldebb irodája az SAP Hungary
- Tervezz Mikulást 3D-ben!
- Önkéntességért Díjat nyert a Telekom Mobilsulija
- Milyen legyen egy könnyen megjegyezhető, de (szinte) feltörhetetlen jelszó?
- Két LG készülék kapott E.ON Energiatakarékossági Díjat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.